Ovidiu Popescu şi-a prezentat proiectul câştigător

316

IMG_7807Ovidiu Popescu, noul director al Centrului Municipal de Cultură „Constantin Brâncuşi” Târgu-Jiu şi-a prezentat, în faţa jurnaliştilor, proiectul de management care i-a adus nota necesară pentru ocuparea funcţiei de conducere a instituţiei amintită.

Jurnalistul Ovidiu Popescu este noul director al Centrului Muncipal de Cultură „Constantin Brâncuşi”, după ce a obţinut la examenul pentru acest post nota 8,48. Ca o primă acţiune din fotoliul principal al Culturii, Popescu a ţinut să prezinte şi în faţa camerelor de luat vederi proiectul de management cu care a câştigat şefia instituţiei. Planuri măreţe şi îndrăzneţe sunt puse pe hârtie de Ovidiu Popescu, el promiţând că le va duce la bun sfârşit, pentru că a pornit de la o diagnoză a instituţiei culturale şi a mers până la stabilirea obiectivelor strategice.

Instituţie cu şase oameni şi un buget de 430.000 lei

Directorul Centrului Municipal de Cultură „Constantin Brâncuşi” Târgu-Jiu a prezentat şi organigrama instituţiei, în care a introdus un punct foarte important, în opinia lui Popescu: „Compartimentul comunicare/marketing cultural publicaţii”. „Din păcate nu se pot angaja atâtea persoane, cât prevede organigrama, dar am înţeles că anul acesta aş putea aduce şase oameni”, a precizat Ovidiu Popescu. Bugetul Centrului Muncipal de Cultură „Constantin Brâncuşi” Târgu-Jiu, după cum l-a prezentat directorul, este de 430.000 de lei, dintre care 180.000 lei reprezintă cheltuieli de persoanl, 250.000 de lei pentru bunuri şi servicii şi 107.500 lei pentur programe. Cel mai apropiat eveniment al instituţiei este „Brâncuşiana”, care se va desfăşura în perioada 17-20 februarie, când se vor marca 135 de ani de la naşterea lui Constantin Brâncuşi, bugetul „Brâncuşianei” fiind de 25.000 de lei.

S-a trecut la fapte

Ovidiu Popescu susţine că a adus foarte multe îmbunătăţiri celui de-al doilea proiect de management, faţă de primul, la care nu obţinuse nici nota 3. În varianta finală, spune el, „am focalizat foarte mult pe brand”. Promovarea brand-ului Brâncuşi, dar şi activitatea Centrului Municipal de Cultură „Constantin Brâncuşi” Târgu-Jiu cu noua conducere a început deja. „Dacă veţi trece prin parc, veţi vedea că acolo, la centrul pe care-l avem, deja au început lucrările de renovare, am scos totul de acolo şi vom amenaja acel spaţiu pentru a arăta aşa cum trebuie”, a explicat Ovidiu Popescu. Cât despre „Brâncuşiana” şi alte detalii privind activitatea sa în fruntea Centrului Municipal de Cultură „Constantin Brâncuşi”, Popescu a promis că va vorbi într-o conferinţă de presă ulterioară.

Minodora Sucea

 

 

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here