Chanel – produsele cosmetice care au creat istorie

1450

Photo: https://pixabay.com/
Casa de modă Chanel reprezintă apogeul succesului obținut de Gabriella Bonheur, alias Coco Chanel – femeia care a inspirat generații la rând, promovând o nouă perspectivă de percepere a frumosului. Cu pași fermi a pus bazele unui nou imperiu, care încă domină domeniul modei până în prezent. Personalitatea notorie a făcut o adevărată revoluție în lumea frumuseții. Să descoperim în cele ce urmează istoria produselor inovatoare care au cucerit lumea.

1. Parfumul legendar Chanel No.5
Coco Chanel susținea ideea că o femeie fără parfum nu are viitor. La începutul anului 1921 Coco i-a sugerat renumitului parfumier Ernest Beaux să utilizeze componente moderne de natură sintetică în locul uleiurilor esențiale cu motive florale, pentru crearea parfumului său de debut. Astfel a reușit să realizeze o compoziție memorabilă, realizând un parfum cu miros de femeie. Perioada de crearea a parfumului legendar Chanel a durat nu mai puțin de 10 luni, timp în care parfumierul a dezvoltat 10 variante diferite de arome. Coco l-a ales pe cel de-al 5-lea, susținând că acesta este numărul său norocos, de aici și provine denumirea parfumului, care a scris file de istorie. Sticluța compactă a făcut o adevărată revoluție, până în anul 1929, Chanel Nr.5 a fost cel mai solicitat și cumpărat parfum la nivel global. Design-ul minimalist a fost realizat de celebrul Rue Cambon, specialist avizat în domeniu.

2. Rujul de lux Chanel
Fiind determinată să lanseze o serie de produse cosmetice de calitate superioară Chanel a lansat în anul 1924 o varietate largă de rujuri de lux. Produsul cosmetic deținea o formă extrem de pigmentată și o textură delicată, ușor de aplicat și purtat, comparativ cu produsele existente în comerț.
Coco adora nuanțele închise de roșu clasic, de aceea și-a creat un ruj personalizat. Pe lângă paletă variată de culori, produsele dețineau și un mecanism modern de deschidere în tonuri de cupru și un ambalaj ivory. După anul 1955 imaginea rujului a fost reinterpretată, luînd o formă pătrată, asemeni parfumului Chanel nr.5.

3. Uleiul esențial multifuncțional
Începând cu anul 1927 renumita marcă a lansat un șir de produse cosmetice destinate îngrijirii corporale- creme, seruri, loțiuni, uleiuri, săpunuri. Toate acestea aveau la bază doar ingrediente ecologice și susțineau frumusețea naturală. Unul dintre produsele cu impact major a fost uleiul esențial cu extract de iasomie. Remediul cosmetic multifuncțional asigură un efect profund hidratant și revigorant, lăsând un aspect moale și mătăsos.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here