Ş.A.N.S.A. nu dă nicio şansă la discriminare

394

Picture 002Campania publică privind egalitatea de gen şi de şanse pe piaţa muncii iniţiată de cei de la Compania Media One, prezentată joi şi la Târgu-Jiu, a demonstrat că un asemenea proiect chiar pune pe tapet toate problemele cu care se confruntă atât angajatorii cât şi persoanele aflate în căutarea unui loc de muncă, în momentul în care ambele categorii interacţionează.

Într-un ambient plăcut şi cordial, reprezentanţii Media One, au explicat în faţa gorjenilor invitaţi la eveniment, fără să uzeze de termeni tehnici, cum se vede egalitate de gen şi şanse atât din postura realizatorului de proiect cât şi a beneficiarului, reuşind un lucru foarte important, participarea tuturor la discuţii, ideile şi părerile fiind cu atenţie notate de organizatori.

În jur de 30 de persoane, reprezentanţi ai unor ONG-uri, ai mass-media dar şi reprezentanţi ai Picture 001unor instituţii publice cu rol important în cadrul comunităţilor locale din Gorj şi-au dat întâlnire joi la orele 11.30 la un hotel din municipiul Târgu-Jiu, răspunzând afirmativ invitaţiei venite de la reprezentanţii Companiei Media One, beneficiară a unui proiect ce implementează o campanie de conştientizare publică privind discriminarea pe piaţa muncii. Trebuie menţionat că organizatorii au realizat proiectul în cauză în parteneriat cu Ministerul Muncii, Familiei şi Protecţiei Sociale – Direcţia Egalitate de Şanse între Femei şi Bărbaţi, Fundaţia Pestalozzi şi Provincia Di Perugia – Italia (instituţie publică specializată în problematica egalităţii de şanse).

Un an de promovare

Picture 007De altfel, „Campania naţională de conştientizare publică privind egalitatea de gen şi de şanse pe piaţa muncii şi sprijin instituţional pentru dezvoltarea activităţii factorilor interesaţi în problematica egalităţii de şansă şi gen – Ş.A.N.S.A”, este un proiect finanţat în cadrul Programului Operaţional Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013, acesta demarând în luna martie a acestui an, el având o durată de implementare de 24 de luni. “Obiectivul principal al proiectului este creşterea gradului de conştientizare şi informare la nivel social în direcţia promovării pe termen lung a principiului egalităţii de gen şi şanse pe piaţa muncii. În Picture 008primul an al proiectului vom derula o campanie integrată de conştientizare şi informare la nivel naţional, transmiţând în rândul publicului larg bunele practici şi mesaje de încurajare a egalităţii de gen şi şanse pe piaţa muncii. Mesajele principale ale campaniei se vor putea cristaliza după derularea activităţii de cercetare pentru stabilirea situaţiei actuale, respectiv susţinerea unei serii de focus-grupuri în cele 8 regiuni de dezvoltare ale ţării, pentru a sonda opiniile principalelor grupuri ţintă (grupuri vulnerabile, specialişti în domeniul protecţiei sociale, angajatori, ong-uri, mass media)”, a transmis, ieri, Mădălina Petcu, asistentul de cercetare din cadrul proiectului.

Spoturi la alegere

Cele susţinute de reprezentanţii Media One au fost puse în practică lansându-se în cadrul evenimentului de la Târgu-Jiu discuţii privind discriminarea şi egalitatea de şanse şi gen pe piaţa muncii foarte interesante. Opiniile au fost diferite, fiecare dintre cei prezenţi prezentându-şi părerea proprie în legătură cu temele de discuţie, viziunile fiind diferite în momentul în care organizatorii le-au cerut celor prezenţi să aleagă spotul potrivit pentru o campanie media care să atragă atenţia publicului în legătură cu tema proiectului celor de la Media One.

Anamaria Stoica

 

 

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here