Modificări la parcările de reşedinţă

508
Ieri, în şedinţa de Consiliu Local a Primăriei Municipiului Târgu Jiu, a fost aprobat un proiect ce priveşte mici modificări survenite la „Regulamentul de organizare şi funcţionare a parcărilor publice de reşedinţă aflate pe raza Municipiului Târgu Jiu”. Astfel, s-a introdus termenul de „administrator parcare”, termen ce se referă la Compartimentul „Îndrumare Asociaţii de proprietari”.

Şi la capitolul abonamente au apărut noutăţi. Astfel, abonamentele tip reşedinţă se vor elibera de către Direcţia Publică de Venituri pe o perioadă de un an de zile. Validarea acestora se va face prin aplicarea ştampilei unităţii, iar taxa va fi achitată în două termene, stabilite de Codul Fiscal pentru plata impozitelor şi taxelor locale. Încasarea taxelor se va face de către Compartimentul Îndrumare Asociaţii de Proprietari şi Direcţia Publică de Venituri.
În perioada imediat următoare se vor forma comisii alcătuite din cinci membri, reprezentanţi ai Direcţiei Publice de Venituri, Compartimentul Îndrumare Asociaţii de Proprietari, precum şi un membru al Asociaţiei de locatari aferente fiecărui proprietar.
Izabella MOLNAR

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here