Având în vedere necesitatea respectării recomandărilor de conduită în prevenirea răspândirii coronavirusului ( COVID 19) şi a stării de urgenţă instituită pe teritoriul României,precum si prevederile Ordonantei Militare nr.3 din 24.03.2020, Agenția Județeană pentru Ocuparea Forței de Muncă GORJ informează cetăţenii judeţului Gorj ca pot sa depuna ONLINE dosarul de somaj indemnizat sau neindemnizat.
În principal actele necesare depunerii dosarului sunt următoarele:
- Act de identitate, în original
- Actele de studii şi de calificare, în original şi copie xerox
- Carnetul de muncă, în original şi copie xerox, pentru persoanele care deţin acest document.
- Adeverinţă cu stagiul de cotizare pe ultimele 12 luni eliberată de angajator, la care se adauga cererile si formularele tipizate.
NOTA: Pentru transmiterea online a documentelor de mai sus este necesara conformarea cu originalul a fiecarei pagini in parte (fata verso) dupa cum urmeaza:
„in conformitate cu originalul, numele si prenumele, data, semnatura”.
Dosarele se pot transmite online in functie de domiciliul solicitantului la urmatoarele adrese de email:
-
LOCATIA
Adresa e-mail
Telefon
TG-JIU
nadia.bogdan@gj.anofm.ro
0253211568 int.202
MOTRU
diana.albici@gj.anofm.ro
0253410132
ROVINARI
adrian.mitrea@gj.anofm.ro
0253371314
ROVINARI
izabela.pasarin@gj.anofm.ro
0253371314
CARBUNESTI
nicoleta.pavel@gj.anofm.ro
0253379345
CARBUNESTI
giorgiana.gherghisan@gj.anofm.ro
0253379345
NOVACI
codruta.brinzan@gj.anofm.ro
- Rugam persoanele care depun dosarele online, sa transmita absolut toate documentele solicitate, iar in situatia constatarii unor inadvertente vor fi contactate telefonic de operatorul AJOFM GORJ.
”Facem apel la angajatorii care urmeaza sa concedieze individual, colectiv, sa ii sprijine pe cei carora urmeaza sa ii concedieze in transmiterea documentelor la adresele de mail mentionate, în functie de domiciliile fiecaruia pentru ca ulterior sa poata beneficia de indemnizatie de somaj”, a transmis conducerea AJOFM Gorj.
DETALII ÎN GORJEANUL DE MÂINE!