Telefonul Cetăţeanului – 984 a sunat de 2.800 de ori, în 2012

113

Mii de sesizări şi propuneri au fost făcute de târgujieni pe parcursul anului trecut, prin intermediul Telefonului cetăţeanului. Cele mai multe înregistrări sesizează apariţia unor disfuncţionalităţi la iluminatul public – becuri arse.

Centrul pentru Informarea Cetăţenilor răspunde şi de gestionarea sesizărilor adresate la „Telefonul Cetăţeanului” – 984, prin preluarea mesajelor şi transmiterea acestora la serviciile de specialitate. La acest telefon au fost înregistrate un număr de 2800 propuneri şi sesizări care privesc: Serviciul Gospodărie Comunală 162; SC Edilitara 1.026; SC Aparegio 414; Direcţia Tehnică 209; Compartimentul Îndrumare Asociaţii de Proprietari 34; Poliţia Locală 212; SC Romlux 710; Altele 33.
Cele mai multe înregistrări sesizează apariţia unor disfuncţionalităţi la iluminatul public – becuri arse (509) în diverse zone ale oraşului care au fost rezolvate în cel mult 24 de ore, defecţiuni la sistemul de iluminat stradal şi montarea unor lămpi în anumite zone ale oraşului (307), solicitarea intervenţiei compartimentului de gestionare a câinilor fără stăpân (336), sesizări cu privire la executarea unor lucrări de construire fără autorizaţiile necesare (25), lipsa capacelor de la gurile de canal (32), montare bănci(11), leagăne, coşuri de gunoi şi bănci rupte(30), indicatoare de circulaţie lipsă sau căzute (37), solicitări pentru cosirea ierbii sau toaletarea copacilor şi a gardului viu (95), disconfort din cauza muzicii de la terase şi restaurante (32), defecţiuni la reţeaua de apă, lucrări la canalizare, lipsă apă pentru neplată (93), asfaltare şi plombarea gropilor din carosabil (83), intervenţia utilajelor de deszăpezire pe străzile din municipiu, ridicarea zăpezii de pe trotuare (267), diverse (amenajare parcări, maşini abandonate sau parcate în locuri nepermise, etc. ).
Operativitatea cu care sunt rezolvate sesizările adresate la acest telefon este reflectată şi prin telefoanele de mulţumire cu care revin ulterior unii cetăţeni.

44 de solicitări pentru informaţii de interes public
În privinţa accesului la informaţiile de interes public, prevăzut de Legea nr. 544/2001, principalele aspecte reieşite din registrul pe anul 2012, sunt următoarele: a) numărul total de solicitări de informaţii de interes public – 44; b) numărul de solicitări rezolvate favorabil – 42; c) numărul de solicitări rezolvate nefavorabil (documentele solicitate nu se află în evidenţele primăriei -1, informaţii exceptate – 0) – 1; d) numărul de solicitări redirecţionate – 1; e) numărul de solicitări adresate – 44, dintre care pe suport de hârtie – 31 şi pe suport electronic – 13; f) numărul de solicitări adresate de persoane fizice – 27; g) numărul de solicitări adresate de persoane juridice – 17; h) numărul de reclamaţii administrative – 3 – respinse; i) numărul de plângeri în instanţă – 1 – rezolvată în favoarea instituţiei.
Minodora Sucea

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here