La cererea lui Ioana / Maxim a rămas fără AUDI-ul primit de la Condescu

1058

Alexandru Maxim, fost jucător la Pandurii, în prezent mijlocaș în echipa națională a României, care joacă acum la Stuttgart a rămas, luna trecută, fără autoturismul pe care îl primise de la Marin Condescu, în contul datoriei pe care o avea, cu ani în urmă, CS Pandurii către acest sportiv. Mașina fusese achiziționată în leasing de către CS Pandurii, în era Condescu, având numărul de înmatriculare B 807 MAX, jucătorul mergând pe încredere și oprind mașina în contul debitului chiar și fără actele de vânzare cumpărare. Dorin Ioana, șeful Corpului de Control al CEO, director financiar la Pandurii, a ordonat însă în decembrie ca mașina să revină clubului, fiind plătită în totalitate de Pandurii, pentru că nu există niciun act prin care să se demonstreze că Maxim ar fi proprietarul autoturismului sport. CS Pandurii a plătit o sumă imensă pentru mașina care are o valoare pe piață cotată în jurul sumei de 25.000 euro.

bolidMașina albă a jucătorului a fost luată la finalul lui 2015 de la Maxim fiind acum la dispoziția clubului, în timp ce fostul jucător a rămas cu pierderea și pe jos. Mașina a fost recuperată din Moldova, spun surse de la Pandurii, autoturismul Audi fiind predat celor de la club care se duseseră după autoturism chiar de fratele lui Maxim, sportivul fiind, sub contract, în străinătate.
De altfel, Maxim nu este singurul sportiv păgubit care a rămas anul trecut fără mașina pe care o credea proprietate personală, și alte autoturisme fiind readuse la Pandurii la cererea lui Ioana, care a devenit brusc indezirabil pentru sindicaliștii și apropiații lui Condescu.

Și Mitrescu, lăsat pe jos!
De altfel, Ioana continuă, și în prezent, acțiunea de stopare a furturilor de la Pandurii inițiate de Mihai Prunariu care, și el, în pofida dușmanilor pe care și i-a făcut gratuit, i-a lăsat fără mașini pe sindicaliștii lui Condescu și pe copiii acestora. Mitrescu și Golea sunt doi dintre cei care au rămas fără autoturismele de lux ca și Moșilă, fostul director al Olservmin, în prezent administrator la Elmerom, firma lui Condescu.

Condescu a câștigat câteva jeepuri
Până să se dezmeticească cei din ulterioarele conduceri ale CS Pandurii, firma Riviera Grup, în acționariatul căruia se află Condescu și Mădălina Berbecel, au reușit să pună mâna pe câteva jeepuri pe care firma în cauză le închiriase clubului pe sume duble față de cât se achita leasingul de către societatea deținătoare. Mașinile în cauză puteau fi achiziționate direct pe club, ele rămânând acum la Pandurii, dar nu s-a dorit asta, ci s-a preferat să se închirieze mașinile de la firma de casă a ex-președintelui clubului, inculpat în câteva dosare penale de răsunet.

Afacerea leasing
De altfel, Condescu, care trage acum tare să revină în AGA Pandurii prin USMO, este cel care a reușit să patenteze o adevărată afacere la clubul sportiv, încheind contracte de leasing cu Nurvil Râmnicu-Vâlcea și Porche Leasing. Din afacere a câștigat bani frumoși firma de leasing care a dat pe contract mașinile clubului, fosta conducere a CS Pandurii care a semnat contractele obligând utilizatorii să plătească rate mai mari, lunar, decât leasingul, banii rămânând clubului pe așa-zise contracte de închiriere plătite gras de sportivi, antrenori sau alte persoane prostite să plătească pentru autovehiculele de lux.
De altfel, s-a dovedit că respectivii, mulți de bună credință, au fost convinși să plătească taxa solicitată, mult mai mare decât leasingul, către Pandurii, ei crezând că plătesc leasing. În fapt s-a constatat că, de fapt, între utilizatorii mașinilor și club exista doar contract de închiriere, benefic doar pentru una dintre părți.
Pentru a înțelege mai bine mecanismul vă prezentăm următoarea situație: “Firma X ceda un autoturism pe contract de leasing beneficiar fiind Pandurii Târgu-Jiu pe o rată lunară de 1000 euro. La rândul său, Pandurii Târgu-Jiu, în baza unui contract de închiriere, oferea jucătorilor, antrenorilor și terților mașina pe o sumă de 1500 euro (sumele variau de la o mașină la alta în funcție de model). Pandurii, o dată parafat contractul cu utilizator, plătea leasingul rămânând în final cu un profit de 500 euro care, în acte, culmea, nu este înregistrat ca venit”.

Demersul uitat al lui Prunariu!
Odată cu controlul răsunător al ANAF la Pandurii au fost luate atunci la puricat toate activitățile clubului și s-a observat că acesta avea profit nedeclarat și neimpozitat conform legislației în vigoare. Clubul ajunge astfel să aibă datorii la bugetul de stat, debite care nu sunt stinse nici măcar în prezent. Dacă Mihai Prunariu, fostul președinte al clubului, nu încheia un contract de reeșalonare a acestor debite Pandurii, la ora actuală, era desființat, spun angajații de aici. Acesta a gajat cu mai multe bunuri ale clubului Pandurii datoria în cauză, acum fiind trecute în actele către AJFP Gorj autocarele clubului, terenul sintetic și chiar Centrul de Copii și Juniori căruia Prunariu i-a făcut intabularea, pentru ca spațiul să fie gajat la Fisc. O singură zi dacă se întârzie datoria reeșalonată, contractul pică, iar bunurile se pierd, fiind scoase la vânzare. Pandurii achită către Fisc lunar în jur de 40.000 de lei, plătind datorii pentru erorile fostei administrații Condescu.
Anamaria Stoica

2 COMENTARII

  1. Ba cetatene Condescu a ucis Pandurii prin Rivera Grup solicita 6 miliarde vechi chirie la club ca se plimba el cu masinile ale amantei. Forajele la baniu. Si facturile emise pe 31 dec si 1 Ian la medicamente si multe altele va doare adevarul ? Dosarele sale sunt blocate prin olt si cat vor mai sta dar nu mult fi sigur . Fapte dovedite de ipj si anaf ! Ciorba o luati voi prietenas. Sa dea in continuare ziarul sa vada lumea ce facea Marin de la negomir consateanu lui Florin

  2. Ciorbe reincalzite!Ati primit ordin pe unitate sa sariti la gatul lui Condescu, vai de voi!Sa mergeti la Ioana, poate mai achita o ciorba in plus.Altceva…Masinile sunt la club?Da!Nu sunt la Condescu, se plimba habarnistii cu ele!Gata, se taie creanga, vedeti ce urmeaza.Cati bani publicii au ajuns la UNII,mama,mama.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.