Idei de afaceri. Cutii de închiriat pentru mutat

465

Să te muţi în locuinţă nouă, reprezintă, de obicei, un pas înainte pe care îl faci cu mare plăcere şi cu gânduri frumoase despre viitor  şi o viaţă mai bună. Sunt şi cazuri în care, pur şi simplu , trebuie să te muţi acolo unde te duce serviciul sau întâmplările vieţii. În orice caz , apare  corvoada mutatului, începând cu căutarea de cutii pe la magazine, pe la prieteni şi cine ştie prin ce alte locuri. Cutii de orice  fel, ce  s-o nimeri, pentru împachetatul  şi transportul  într-un  minim de siguranţă  a celor mai multe obiecte adunate de-a lungul anilor într-o casă: cărţi, veselă, obiecte din sticlă, obiecte de artă, electronice şi de uz casnic şi multe, multe mărunţişuri. Dacă aţi fi avut mai multe cutii, rezistente şi adaptate la transportul obiectelor fragile sau nu, totul ar fi fost cu mult mai simplu, timpul  ocupat cu mutatul s-ar fi redus substanţial, fără nervi şi reproşuri reciproce.
Un investitor gorjean a citit despre spiritul antreprenorial al unui american care a utilizat această idee şi, după un câştig nesperat în doar un an, s-a gândit să o extindă şi în celelate state americane . Bună şi pentru Tg.Jiu, ideea poate fi adoptată şi dezvoltată cu eforturi financiare nu prea mari. În primul rând, este nevoie de fabricarea cutiilor din scândură uşoară de brad, de dimensiuni şi forme diferite, capabile să asigure transportul unei game largi de obiecte. Se vor comanda la un atelier de tâmplărie un număr de 20-25 cutii cu volumul mai mare de 1 mc, 30-35 cutii cu volumul de 0,5 – 1,0 mc şi 30 – 40 cutii de dimensiuni mai mici, pentru obiectele fragile sau de valoare. Lăzile vor fi prevăzute cu mânere laterale pentru o mai uşoară manipulare; de asemenea, o parte din lăzi vor avea capac şi vor fi căptuşite pe interior cu polistiren expandat. Polistirenul va fi utilizat şi sub formă de panouri pentru izolarea obiectelor fragile în timpul transportului. Odată comandate lăzile pentru mutat, aveţi nevoie de un spaţiu- magazie pentru depozitare şi un birou în care veţi instala un calculator şi un telefon pentru evidenţe diverse şi preluare comenzi. Lăzile vă vor costa în jurul  a 12 500 lei, polistirenul 1 000 lei, chiria lunară 5 000 de lei, telefonul şi calculatorul  2 000 de lei, actele pentru înfiinţarea şi funcţionarea firmei aproximativ 2 000 de lei, total  22 500 lei necesari la începutul afacerii. Cutiile pentru mutat, un set complet, le veţi  putea închiria cu 400 – 500 lei /zi, cu posibilitatea de a închiria mai multe  seturi simultan. Noua afacere o veţi promova prin mijloace locale, în special prin presă, cu cheltuieli reduse.
Fără a obţine câştiguri spectaculoase, veţi  constata după  un timp că treaba merge ca pe roate. Încet – încet, vă veţi dezvolta şi după 2-3 ani de activitate veţi fi mulţumiţi de alegerea făcută şi vă veţi număra printre firmele cunoscute din Târgu Jiu şi din împrejurimi.
A.Pop

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here