Facturi plătite online şi autocitire a indexului pentru clienţii ApaRegio

865

Aparegio Gorj vine în sprijinul abonaţilor săi cu o platformă online care va oferi beneficiarilor posibilitatea de a completa virtual citirea apometrelor, de a achita facturile aferente sau de a înregistra sesizări. Aceasta a fost lansată oficial ieri.

Orice client al Aparegio trebuie mai întâi să îşi creeze un cont pe noua platformă, iar ulterior să se logheze în vederea utilizării tuturor aplicaţiilor disponibile. “În perioada 26 – 29 a fiecărei luni, clienţii care primesc facturi individuale pot utiliza portalul www.aparegio.ro pentru a transmite indexul, a efectua plăţi sau a transmite sesizări, avarii şi sugestii. Pentru a deschide un cont de utilizator, abonaţii trebuie să introducă o adresa de e-mail şi o parolă. De asemenea, pentru a transmite indexul este nevoie de codul de client şi de numărul contractului”, a transmis directorul comercial al societăţii, Tiberiu Albu.
Lansarea platformei online a costat aproximativ 2.800 euro, şi, deocamdată este disponibilă doar clienţilor persoane fizice, urmând a fi funcţională de luna viitoare şi pentru societăţile comerciale şi instituţiile publice. “Prin această modalitate de transmitere a indecşilor se vor evita discuţiile cu asociaţiile de proprietari. Este necesar totuşi ca persoanele fizice să treacă la implementarea contorizării individuale pentru a nu mai suferi în perioadele când noi facem debranşări la asociaţii pentru datoriile acumulate. Costurile contorizării individuale pe apartament se ridică la circa 80-90 euro şi se suportă de către proprietar”, a mai spus directorul Tiberiu Albu.
Albu0Regularizarea contorilor se va face trimestrial, indecşii fiind verificaţi de personalul ApaRegio. Pe platforma online se vor mai regăsi informaţii despre facturi neplătite şi istoricul consumului abonaţilor. În cadrul platformei, clienţii nefamiliarizaţi cu acest gen de comunicare pot consulta un “Manual de utilizare” al serviciului online. Totodată, abonaţii îşi pot vizualiza facturile restante şi istoricul acestora, pot efectua plata acestora cu cardul bancar, dar pot lua şi legătura online cu reprezentanţii ApaRegio în vederea transmiterii unor sesizări.

Call-center, funcţional în curând
În următoarea perioadă, conducerea ApaRegio va mai lansa şi un call-center cu aproximativ aceleaşi funcţii ca şi platforma online. “Prin call-center, apelând numărul de telefon 0253/920 (30 de linii simultane); în cazul transmiterii indexului se va apela acelaşi număr de telefon respectiv 0253/920, se va tasta codul de client şi apoi indexul contorului. De asemenea, va exista o opţiune de înregistrare sesizări la o altă tastă sau transmiterea la un operator uman. Folosirea acestui serviciu este similară cu cea a operatorilor de telefonie mobilă sau gaze”, au precizat reprezentanţii societăţii.
ApaRegio Gorj emite lunar circa 13.000 de facturi, iar în fiecare an societatea are de încasat debite restante de circa 13 milioane de lei de la consumatorii persoane fizice şi juridice.
Izabella Molnar

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here