Eficientizarea activităţii angajaţilor din Prefectura Gorj

180

lansare proiect facuta de minePrefectura judeţului Gorj a lansat ieri proiectul „Implementarea unui sistem modern de management al documentelor”. Acesta este cofinanţat din Fondul Social European prin Programul Operaţional „Dezvoltarea Capacităţii Administrative”.

Proiectul are ca scop reducerea timpilor de livrare a serviciilor furnizate din Instituţia Prefectului către cetăţenii din judeţul Gorj. El se va implementa pe o durată de 14 luni. „Avem mai multe activităţi în cadrul proiectului. Cele mai importante ar fi achiziţionarea unei aplicaţii informatice care să conducă la un mai bun circuit al documentelor în cadrul instituţiei, reducându-se astfel timpii de răspuns la solicitările cetăţenilor. De asemenea, prin acest proiect vom crea şi un program al instituţiei care va oferi un serviciu strict destinat cetăţenilor, aceştia putând vizualiza în orice moment în ce stadiu se află petiţiile adresate Instituţiei Prefectului”, a declarat Lorena Vîlceanu, consilier pe afaceri europene în cadrul Prefecturii Gorj.

Valoarea totală a proiectului este 579.100 lei fără TVA.

Grupul ţintă al acestuia sunt angajaţii instituţiei care vor utiliza această aplicaţie informatică, şi care vor fi instruiţi în diferite domenii ce au legătură cu sarcinile specifice din cadrul Prefecturii. Lorena Vîlceanu a menţionat faptul că prin implementarea programului se vor reduce timpii de eficienţă cu circa douăzeci de procente.

Alte rezultate preconizate sunt: realizarea unei noi infrastructuri hard şi a unui sistem software de aplicaţii cu performanţe în gestionarea documentelor în format digital, eliminarea consumului de materiale consumabile, realizarea unui portal web cu informaţii specifice privind activitatea Prefecturii şi serviciile oferite.

Izabella MOLNAR

 

 

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here