Cu reclamaţia la OPC Gorj

220

Gorjenii nemulţumiţi de servicii ori de produsele alimentare sau nealimentare şi-au reclamat nemulţumirea la Comisariatul Judeţean pentru Protecţia Consumatorilor (CJPC) Gorj. În urma cercetărilor de către comisari CJPC Gorj în proporţie de 85% dintre reclamaţii au fost soluţionate.

De la începutul anului şi până în septembrie 2012, la nivelul CJPC Gorj au fost înregistrate un număr de 204 reclamaţii din partea consumatorilor gorjeni. Cele mai reclamate produse şi servicii au fost produsele şi serviciile nealimentare, astfel fiind înregistrate un număr de 78 de reclamaţii având ca obiect produse ca telefoane mobile, maşini de spălat rufe, aparate de aer condiţionat, centrale termice, precum şi servicii de televiziune prin cablu, internet sau telefonie fixă/mobilă, energie electrică. “Consumatorii au reclamat aspecte precum defectarea produselor în cadrul termenului de garanţie sau remedierea deficienţelor apărute cu depăşirea termenului legal – 42 de reclamaţii. Un alt aspect a fost acela de facturare de servicii nesolicitate, modificări de plan tarifar, refuz nejustificat de reziliere a contractului, facturare incorectă – 36 reclamaţii”, a precizat Anca Daniela Michi, comisar – şef în cadrul CJPC Gorj.Ca urmare a cercetării aspectelor reclamate, 85 % din reclamaţiile înregistrate au fost soluţionate în mod favorabil pentru consumatori dispunându-se acordarea de despăgubiri în valoare totală de 7.000 de lei, măsuri de remediere a deficienţelor fără costuri suplimentare pentru consumatori, reparare sau înlocuire a produselor.
Andrada Bărăitaru
 

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here