Aparatura medicală achiziționată de CJ Gorj, dată în folosință Spitalului Județean

309

Consilierii județeni au aprobat, în ședința din data de 31 martie 2016, o hotărâre privind darea în administrare a Spitalului Județean de Urgență (SJU) Târgu-Jiu a aparaturii medicale achiziționată de Consiliul Judeţean Gorj prin bugetul propriu al Județului.

Consiliul Județean a achiziționat, în 2015, mai multă aparatură medicală. Este vorba despre două aparate anestezie cu monitor pentru adulți și copii, un gastrocolonoscop, un aparat de terapie combinată, un defibrilator, un monitor funcții vitale, un videobronhoscop.
Banii au provenit din bugetul propriu al județului pe anul 2015. Bunurile–activele fixe corporale, au fost recepționate conform procesului verbal de recepție nr. 10795/26.08.2015, iar valoarea totală de înregistrare a acestora în evidențele primare și contabile ale Consiliului Județean Gorj, cumulează un total de 749.987,96 de lei.
Consilierii județeni au aprobat, în ședința din data de 31 martie 2016, o hotărâre privind darea în administrare a Spitalului Județean de Urgență (SJU) Târgu-Jiu a aparaturii medicale achiziționată de Consiliul Judeţean Gorj prin bugetul propriu al Județului. În acest sens, s-a încheiat un contract pentru darea în folosință a aparaturii, pe perioadă nedeterminată, cu posibilitatea Consiliului Județean Gorj de a denunța unilateral prezentul contract de dare în administrare în situația în care Spitalul Judeţean de Urgenţă Târgu–Jiu nu își exercită drepturile și nu își execută obligațiile născute din actul de dare în administrare.
Minodora Sucea

1 COMENTARIU

  1. Cu alte cuvinte, toata aceasta aparatura performanta a stat cine stie pe unde depozitata in timp ce prostimea a scos din buzunar bani grei sa faca in privat investigatii care se puteau face in spital. De ce a fost nevoie de aproape un an de zile ca CJ sa le dea in folosinta? Cine este vinovat de aceasta intarziere? Ce a pazit directoarea medicala si pe cine a sesizat ca sa preia aceasta aparatura? Va dati seama cat mai dureaza ca sa o puna in functiune? Cat mai dureaza ca sa trimita personalul la cursuri? Cat mai dureaza sa convinga medicii sa lucreze pe aparatura gratuit in timp ce in jurul policlinicii sunt cabinete private care vor fi prejudiciate de consultatiile la stat? Ia sa vedem, cine face gastro si ecografie peste drum de policlinica???? De aici se pune intrebarea: ce interese au avut cei care au achizitionat aceste aparate sa nu le predea la achizitionare catre SJU, ce a facut directoarea medicala sa urgenteze primirea acesteia si cat va mai dura punerea ei in functiune? Iata un subiect care trebuie sa ajunga la urechile Ministrului Sanatatii, care sa trimita o comisie de control cu scopul de a verifica de ce zace aceasta aparatura in depozite de atata vreme, care sunt vinovatii si ce masuri se vor lua in perioada urmatoare de reglementare a acestei situatii? Acesta ar trebui sa fie si un subiect de presa, poate in felul acesta se elimina interesele prsonale (daca exista sis lava Domnului, este cineva care se indoieste????) sau incompetenta. Trebuie sa ne dea la toti de gandit. Pentru ce dracu au mai luat aparatura daca o tin la naftalina? De ce naiba mai platim asigurari de sanatate daca, exceptand cateva zile la inceput de luna, totul se plateste inclusiv la policlinica? O tara de rahat, un spital de rahat!

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here