Angajații SDN Târgu-Jiu efectuează lucrări pe DN 67 între Târgu-Jiu și Scoarța

451

Pe DN 67, între Târgu-Jiu și Scoarța, angajații Secției Drumuri Naționale (SDN) Târgu-Jiu au început lucrările de tratamente cu emulsie bituminoasă și criblură. Conducătorii auto sunt nemulțumiți de disconfortul cauzat de aceaste lucrări, unii dintre ei reclamând faptul că mașinile le-au fost avariate de criblura de pe asfalt. Ion Tudor, șeful SDN Târgu-Jiu, precizează că, dacă sunt respectate semnele de circulație și viteza impusă în zona respectivă, nu vor fi probleme. Lucrările de pe DN 67 se vor finaliza în aproximativ o lună, ele realizându-se până la Milostea.

De câteva zile se lucrează de zor pe DN 67 între Târgu-Jiu și Scoarța. „Au început lucrările de tratamente cu emulsie bituminoasă și criblură. Aceste lucrări au rolul de a închide fisurile apărute în asfalt în timpul sezonului rece și de a prelungi durata de viață a covorului asfaltic”, a precizat Ion Tudor, șeful Secției Drumuri Naționale Târgu-Jiu.
Potrivit aceleiași surse, lucrările vor fi finalizate în aproximativ o lună, acestea urmând a fi realizate până la Milostea.

Șoferii, afectați de lucrările de pe DN 67
Mai mulți conducători auto s-au declarat deranjați de situația de pe DN 67, reacționând inclusiv pe rețele de socializare. Aceștia spun că criblura le-a avariat mașinile. “Este strigător la Cer! Oricât de prudent ar circula un șofer, dacă cei de pe banda opusă vin cu viteză, pietricele sar pe parbriz, așa cum mi s-a întâmplat și mie. Vreau să știu cine suportă pagubele, pentru că mie mi-a fost fisurat parbrizul. Este foarte periculos mai ales în timpul nopții”, a declarant R. F, un conducător auto care tranzitează zilnic DN 67. Ion Tudor, șeful SDN Târgu-Jiu, susține că șoferii trebuie să respecte regulile de circulație și restricția de viteză. „Îi rugăm pe conducătorii auto să respecte indicațiile de pe panourile de informare pentru a evita evenimentele neplăcute. Este un disconfort, însă dacă se circulă prudent nu sunt probleme. Această criblură se lipește foarte bine pe carosabil, astfel încât să nu sară pe mașini. Viteza maximă în zona unde se lucrează este 40 km/h. De asemenea, este foarte important ca șoferii să păstreze distanța regulamentară față de autovehiculul din față”, a precizat Tudor.
Minodora Sucea

1 COMENTARIU

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here