A început evaluarea directorilor de şcoli

147

Directorii unităţilor de învăţământ din judeţul Gorj au intrat în febra evaluării. În funcţie de calificativele obţinute, aceştia îşi vor păstra sau nu posturile, rezultatele evaluării urmând să le fie comunicate directorilor în perioada 1-15 septembrie.

Până la sfârşitul acestei luni, directorii unităţilor de învăţământ din judeţ trebuie să depună la sediul Inspectoratului Şcolar Judeţean (IŞJ) Gorj fişa de autoevaluare şi raportul de analiză privind activitatea managerială în anul şcolar 2012-2013. Aceste dosare vor fi analizate de către Consiliul de Administraţie al IŞJ Gorj, care va decide ce calificativ va fi acordat fiecăruia dintre directori. „Avem 114 directori plini şi 58 de directori adjuncţi. Activitatea acestora va fi evaluată şi, în funcţie de calificativele primite, vom hotărî care vor rămâne pe post şi care nu”, a declarat inspectorul şcolar general Ion Işfan. În cazul în care directorii vor obţine punctaj între 86-100 puncte vor primi calificativul „Foarte bine” iar dacă se încadrează între 71 şi 85 puncte vor primi calificativul „Bine”. Dacă vor obţine un punctaj mai mic de 70 de puncte vor primi calificativul „Satisfăcător” sau chiar „Nesatisfăcător”. Evaluarea directorilor de şcoli din judeţ ar trebui să se încheie până pe data de 31 august, urmând ca în perioada 1-15 septembrie punctajele şi calificativele corespunzătoare să fie comunicate directorilor. Aceştia vor avea apoi la dispoziţie 5 zile pentru a depune contestaţii. În ceea ce priveşte evaluarea directorilor adjuncţi, calificativele acordate acestora se aprobă de către directorul unităţii de învăţământ, în urma analizei activităţii acestuia, şi se avizează de către inspectorul şcolar pentru implementarea descentralizării instituţionale.
R.L.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here