09:10 – Zeci de sesizări la OPC

160

La Comisariatul Judeţean pentru Protecţia Consumatorilor (CJPC) Gorj au fost înregistrate pe parcursul lunii mai 18 sesizări din partea consumatorilor. Dintre acestea 16 petiţii sesizau aspecte din activitatea operatorilor economici sau reclamau produse cu deficienţe sau servicii prestate necorespunzător.
“Aspectele reclamate au privit : telefoane mobile defecte în cadrul termenului de garanţie, nerespectarea rezervărilor de călătorie prin intermediul telefonului, articole de încălţăminte, uşi metalice, contracte de telefonie mobilă, nerespectarea obligaţiilor asumate prin contractul de prestare servicii, contract de credit bancar, produse IT sau articole de mobilier. Urmare a cercetării reclamaţiilor au fost dispuse măsuri de înlocuire a produselor în valoare de 803 lei precum şi reparaţii fără costuri pentru produsele constatate cu deficienţe” a precizat, Daniela Michi, şefa CJPC Gorj.
 

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here