Funcţii de conducere la instanţe din Gorj, scoase la concurs

488

Două funcţii de conducere, una de vicepreşedinte, iar cealaltă de preşedinte, la tot atâtea instanţe din Gorj, au fost scoase la concurs de Consiliul Superior al Magistraturii (CSM), alături de alte circa 230 de posturi de conducere de la instanţe şi parchete din toată ţara. Examenul pentru ocuparea acestor posturi se va desfăşura în perioada 1 noiembrie – 6 decembrie, iar cererile de înscriere pot fi depuse până la data de 9 octombrie.

Consiliul Superior al Magistraturii organizează, prin intermediul Institutului Naţional al Magistraturii (INM), la Bucureşti, în perioada 18 septembrie – 16 decembrie 2015, concurs pentru ocuparea unui număr de 120 de funcţii vacante de preşedinte şi vicepreşedinte de la curţile de apel, tribunale, tribunale specializate şi judecătorii, precum şi a unui număr de 116 funcţii vacante de procuror general, procuror general adjunct, prim procuror şi prim procuror adjunct de la parchetele de pe lângă curţile de apel, tribunale şi judecătorii. La nivelul judeţului Gorj sunt scoase la concurs funcţia de vicepreşedinte la Judecătoria Târgu-Cărbuneşti şi cea de preşedinte la Judecătoria Novaci. Judecătorii şi procurorii pot depune cereri de înscriere la concurs sau examen, la INM, până la data de 9 octombrie 2015, inclusiv, calendarului de desfăşurare a concursului/examenului aprobat. Cererile de înscriere depuse prin poştă vor fi înaintate şi prin fax la INM, la numerele 021/3110234 sau 0214076268. Proiectele referitoare la exercitarea atribuţiilor specifice funcţiilor de conducere se depun pe suport de hârtie şi în format electronic, pe suport specific CD, la Consiliul Superior al Magistraturii, până la data de 23 octombrie 2015, inclusiv.

Cine poate participa la concurs
Pot participa la concurs judecătorii şi procurorii care au obţinut calificativul „foarte bine” la ultima evaluare, nu au fost sancţionaţi disciplinar în ultimii 3 ani, îndeplinesc condiţiile de vechime prevăzute de lege şi au cel puţin gradul profesional corespunzător instanţei sau parchetului pentru ale căror funcţii de conducere candidează. Condiţia de vechime trebuie îndeplinită până la data desfăşurării primei probe a concursului sau examenului.

Calendarul concursului
Candidaţii care vor fi admişi să participe la concurs vor trebui să susţină o testare psihologică şi le va fi evaluată capacitatea de a lua decizii şi de a-şi asuma răspunderea şi verificarea rezistenţei la stres. Această testare se va desfăşura în perioada 1 – 8 noiembrie şi va consta într-un test psihologic scris (programat pe 1 noiembrie) şi un interviu psihologic (programat în perioada 3 – 8 noiembrie). Candidaţii îşi vor susţine apoi, în perioada 13 – 25 noiembrie, proiectul referitor la exercitarea atribuţiilor specifice funcţiilor de conducere, urmând ca pe 6 decembrie să susţină şi testarea scrisă privind managementul, comunicarea şi resursele umane. Tabelul de clasificare a candidaţilor va fi afişat pe 16 decembrie.
Roxana Lupu

1 COMENTARIU

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here