Ambulanţa Gorj, în imposibilitatea de a face angajări

358

IMG_3417La Serviciul Judeţean de Ambulanţă (SJA) Gorj este nevoie de angajarea mai multor persoane, dar din cauza fondurilor insuficiente pentru acoperirea cheltuielilor de personal, unitatea este în imposibilitatea de a face angajări. La ora actuală, SJA Gorj are 210 salariaţi, organigrama sa fiind de 225 de posturi.

Pentru ca activitatea să se desfăşoare în limite normale, Serviciul Judeţean de Ambulanţă Gorj ar trebui să mai angajeze 15 persoane. Deşi Ministerul Sănătăţii a deblocat câteva posturi la nivel naţional, chiar dacă SJA Gorj ar primi acceptul de a face angajări, acestea nu s-ar putea face. Managerul Marinică Niculescu spune că nu are bani pentru a suporta cheltuielile de personal, dacă ar creşte numărul angajaţilor. „Am nevoie de angajări. Dar nu mă încadrez în procentul de 70% cheltuieli de personal, cu atât mai mult cu cât s-a dat şi ordonanţa prin care se prevede majorarea salariilor cu 8% din această vară. Noi avem acum 210 angajaţi, iar în organigramă avem 225 de posturi. Mi-ar mai trebui 15 persoane, dar nu-mi permit să fac angajări pentru că nu am bani”, confirmă Marinică Niculescu , managerul Serviciului Judeţean de Urgenţă Târgu-Jiu.

 

SJA depăşeşte pragul de 70% cheltuieli de personal

Potrivit directorului Niculescu, la ora actuală Serviciul Judeţean de Ambulanţă Gorj nu reuşeşte să se încadreze cu cheltuielile de personal în 70% din bugetul alocat de Casa Judeţeană de Asigurări de Sănătate. „Depăşim şi acum procentul de 70% cheltuieli de personal, având un beget atât de mic. De fapt, întreg sistemul sanitar este subfinanţat şi unităţile nu au cum să facă rost de bani”, susţine Marinică Niculescu, managerul Serviciului Judeţean de Urgenţă Târgu-Jiu. Niculescu a spus că pentru a-şi putea completa organigrama, bugetul alocat de CJAS ar trebui folosit doar pentru plata salariilor.

Minodora Sucea

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here