Mai mulţi turişti, pe cele 6 pârtii din Gorj datorită promovării

349

6 pârtii de schi din judeţul Gorj sunt promovate de Ciuc Premium şi Groove Hour, online şi prin pliante turistice gratuite. Începutul anului 2013 vine cu veşti bune pentru iubitorii sporturilor de iarnă. Proiectul “i-Tour Schi”, adună în acest sezon, dedicat sportului alb, în portofoliu 39 de domenii schiabile cu pârtii omologate din România, dintre care unul se află în judeţul Gorj pentru promovare.

Groove Hour, în cadrul unui parteneriat durabil alături de Ciuc Premium, Federaţia Asociaţiilor de Promovare Turistică din România şi Asociaţia pentru Promovarea şi Dezvoltarea Turismului din judeţul Braşov lansează, în data de 21 ianuarie, la Braşov, a treia ediţie a cunoscutului proiect de informare turistică dedicat pârtiilor de schi şi sporturilor de iarnă, “i-Tour Schi”. Proiectul aduce o viziune unitară asupra ofertei de pârtii de schi din ţară. În decursul anilor, i-Tour Schi a evoluat de la promovarea exclusiv a pârtiilor de schi de pe Valea Prahovei, în anul 2009, până la promovarea pârtiilor omologate din 15 judeţe ale ţării, astăzi.

Gorjul, promovat
În sezonul de iarnă 2012-2013 i-Tour Schi promovează domeniile de schi din România atât offline, prin pliante cu hărţi ale pârtiilor de schi, oferite gratuit unităţilor de cazare din ţară şi centrelor de info-turistice, cât şi online prin intermediul website – ului www.i-tour.ro şi a paginii de socializare http://www.facebook.com/itour.ro. În acest sezon de schi proiectul adună în portofoliu pentru promovare 39 de domenii schiabile cu pârtii omologate din România, dintre care unul se află în judeţul Gorj. Ele sunt grupate pe şase zone geografice: Ardeal, Banat şi Valea Jiului, Harghita şi Covasna, Maramureş şi Bistriţa-Năsăud, Moldova şi Valea Prahovei. Pliantele au ajuns încă din luna decembrie a anului trecut în cele aproximativ 300 de locaţii selectate. “Ciuc Premium continuă şi anul acesta tradiţia şi susţine proiectul i-Tour Schi în demersul său de promovare a destinaţiilor de schi din România şi a turismului activ. „Ne bucurăm că venim şi anul acesta în întâmpinarea turiştilor pasionaţi de sporturile albe şi le oferim informaţia de care au nevoie. Alături de sponsorul şi partenerul nostru Ciuc Premium, în sezonul 2012-2013 am adus îmbunătăţiri majore materialelor, un nou design şi inovaţie în spaţiul online. Acum, informaţiile ajung mult mai uşor către pasionaţii de schi şi snowboard datorită noului website şi a paginii noastre de socializare, unde îi aşteptăm pentru a fi la curent cu tot ce se întâmplă pe munte, în România.” a declarat Anca Stănilă, Project Manager i-Tour, Groove Hour.

Proiectul “i-Tour Schi”, de un real folos pentru pasionaţii de schi
Proiectul i-Tour Schi derulat de Groove Hour şi Ciuc Premium este de un real folos pentru pasionaţii de schi întrucât oferă informaţii despre pârtiile omologate, grupate pe zone geografice. Sperăm că şi sezonul acesta să beneficiem de un aflux crescut de turişti, cu atât mai mult cu cât în luna februarie va avea loc Festivalul Olimpic de Iarnă al Tineretului European. Parteneri strategici: Federaţia Asociaţiilor de Promovare Turistică, APDT Braşov, Carpathian Toursim Cluster Romania, Asociaţia pentru Turism Bucovina, CIT Piatra Neamţ, Primăria Oraşului Sinaia, Asociaţia pentru Promovarea şi Dezvoltarea Turismului Prahova, MaramureşInfoTurism, AJT Sibiu, CIT Valea Jiului, Asociaţia pentru Promovarea şi Dezvoltarea Turismului “Litoral – Delta Dunării”, Asociaţia Innova.

Proiectul a ajuns în 48 de localităţi, din 15 judeţe
„i-Tour” este un proiect naţional de informare şi promovare turistică, iniţiat în 2005 de Groove Hour. În sezonul de iarnă 2012-2013 continuă promovarea pârtiilor de schi omologate din ţară şi dezvoltă o campanie mixtă offline si online de informare turistică la nivel naţional. “i-Tour Schi”, proiectul dedicat sporturilor de iarnă atinge anul acesta 48 de localităţi, din 15 judeţe, materialele de promovare însumând 220.000 de exemplare şi fiind diseminate în judeţele: Alba, Bistriţa-Năsăud, Braşov, Caraş-Severin, Cluj, Covasna, Gorj, Harghita, Hunedoara, Maramureş, Mureş, Neamţ, Prahova, Sibiu şi Suceava. Materialele conţin hârţile pârtiilor omologate din fiecare staţiune atinsă şi sunt grupate în 6 modele destinate zonelor geografice: Ardeal, Banat şi Valea Jiului, Covasna şi Harghita, Maramureş şi Bistriţa-Năsăud, Moldova şi Valea Prahovei. Fiecare tip de material conţine hărţile domeniilor schiabile din zona aferentă şi este diseminat în toate locaţiile selectate din regiune.
Începând din 2005, proiectul naţional de informare şi promovare turistică i-Tour a produs peste 2.000.000 de pliante de informare turistică gratuite diseminate în peste 500 de locaţii din zonele de trafic maxim din ţară: Litoral, Delta Dunării, Valea Prahovei şi din alte judeţe ale ţării. Alte iniţiative desfăşurate în cadrul i-Tour: “Redescoperă valorile!” proiect dedicat judeţului Braşov, “Constanţa Primul pas în lunga ta călătorie” album dedicat monumentelor din municipiul Constanţa, ambele alături de Jidvei România, “i-Tour Schi” proiect naţional de promovare a pârtiilor de schi omologate din întreaga ţară, alături de Ciuc Premium.
A.B.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here