Slăbeşte dansând!

133

SLABESTE DANSANdDe câte ori nu ai spus că de mâine mergi la sala de fitness sau aerobic şi de câte ori te-ai ţinut de cuvânt, cu adevărat? Dacă de multe ori se întâmplă să amâni, să reprogramezi sau chiar să renunţi definitiv la şedinţele de la sala de fitness, este necesar să găseşti o modalitate mai simplă şi mai comodă de a slăbi sau de a te menţine în formă. Noi îţi propunem dansul. Pe lângă exerciţiile fizice pe care le poţi face acasă, o variantă bună de a scăpa de kilogramele în plus este dansul. Tot ce îţi trebuie este muzică şi spaţiul în care să te „desfăşori”. Pentru a elimina kilogramele în plus, activităţile cardiovasculare sunt esenţiale. Acestea sunt activităţi susţinute, care îţi solicită întreg corpul şi măresc ritmul cardiac. Motivul pentru care exerciţiile cardiovasculare sunt atât de eficiente pentru a slăbi şi a ne păstra sănătatea, este acela că „obligă” organismul să consume din rezervele de grăsime acumulate. Câteva exemple sunt alergatul, mersul pe bicicletă, înotul, dar şi dansul.

Pentru ca un dans să fie considerat exerciţiu cardiovascular, este necesar ca mişcările să fie „legate” , fără pauze mari şi să solicite suficient de mult corpul pentru a determina creşterea ritmului cardiac.

Printre beneficiile dansului se numără: reducerea stresului, creşterea rezistenţei fizice la efort, un nivel mai ridicat de energie, tonifierea musculară şi îmbunătăţirea coordonării mişcărilor, scăderea riscului de apariţie a problemelor cardiovasculare, menţinerea unei greutăţi adecvate, îmbunătăţirea structurii oaselor, scăderea tensiunii arteriale.
Starea ta emoţională are de câştigat în urma dansului. În primul rând, muzica te binedispune, iar în al doilea rând, fiind o activitate cardiovasculară, contribuie la eliminarea toxinelor. “Mişcarea, mersul activ, alergarea uşoară sau dansul stimulează sistemul cardiovascular, prin transpiraţie se elimină toxinele, iar starea generală de spirit şi memoria se îmbunătăţesc” , a declarat Lygia Alexandrescu, consultant în nutriţie.
Eficienţa unui dans este dată de câteva reguli esenţiale. Un dans haotic te oboseşte repede, dar fără a include constant mişcările ce lucrează grupele musculare care te interesează. Pe lângă asta, cu cât dansul tău este mai „trăznit” , cu atât cresc riscurile de a te accidenta. Prin urmare, această activitate trebuie să fie structurată pe mişcări precise, astfel încât să solicite cât mai mult organismul.
Izabella MOLNAR

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here