Rânca, un nou scandal pentru un permis de conducere reținut unui șofer de autocar!

496

Șoferul unui autocar, care a urcat, vineri după-amiază, la Rânca, a rămas fără permis de conducere pentru că a ignorat restricția de 7,5 tone semnalizată încă de la baza muntelui. Autocarul transporta copii din Timișoara, la fel ca și la începutul anului, când șoferul unui alt autocar, cu copii din Capitală, a rămas și el pieton pentru că a ignorat semnul respectiv. Situația l-a revoltat, din nou, pe Constantin Pănescu, șeful Asociației Concesionarilor din Rânca. Acesta spune că a făcut mai multe demersuri pentru ca semnul să fie dat jos sau înlocuit cu o restricție mai mare, de 10 tone, care să permită autocarelor să urce copii în stațiune. „Șoferul a fost oprit la intrare în Rânca, după ce au mers 18 km de la acel semn de 7,5 t, semn care trebuia ridicat din decembrie de către autorități după demersurile făcute de Asociația Concesionarilor din Rânca și unele Obști și agenți economici din zona care exploatează și transportă materie lemnoasă pentru pensiunile și hotelurile din zonă. Am fost înștiințați direct telefonic de către directorul Regionalei de drumuri Craiova că nu o să schimbe la 12,5 t chiar dacă drumul e bun și nu mai este zăpadă, pentru că dumnealui vrea să ”doarmă liniștit noaptea”. Pentru acest lucru, noi cei din Rânca i-am oferit un post de fochist unde bagă lemne în centrală seara și dimineața, dar bineînțeles și salariul mult mai mic, cam cât două – trei revizii de drum / zi! De asemenea, după încă o zi dl director al DN Gorj ne-a anunțat că sunt probleme cu 12,5 t, dar se poate până la 10 tone! Am fost de acord și cu 10 t, dar acum vedem că cineva nu și-a făcut treaba?! Cine? Să vedem ce zic cei care trebuia să ducă la îndeplinire angajamentul și demersul scris în urma întâlnirii din biroul prefectului!”, a scris Pănescu pe contul său de Facebook, convins că restricția respectivă va îndepărta turiștii de stațiune, nimeni nedorind să vină aici cu autocarul, iar șoferul acestuia să plece acasă fără permis.
Gelu Ionescu

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here