În pas cu tehnologia! Discuții online între cetățeni și funcționarii Primăriei Rovinari

2095

Pentru o mai bună colaborare între autoritatea locală și cetățeni, Primăria Rovinari a anunțat că a implementat în cadrul site-ului oficial, www.primariarovinari.ro, două module informatice menite să scurteze timpul de obținere a unor informații, dar și pentru a putea stabili vizite, programări sau audiențe.

Pe scurt, este vorba despre un modul de chat prin intermediul căruia cetățenii vor putea adresa întrebări funcționarilor, fiecare dintre aceștia având câte un cont personalizat, pentru fiecare serviciu sau birou în parte.
„Cetățenii interesați trebuie să acceseze caseta de dialog de culoare albastră din colțul din dreapta jos al ecranului calculatorului sau smartphone-ului, să se înregistreze și să aleagă, dintr-o listă, departamentul sau biroul pentru care are întrebări. Pentru moment, prin intermediul chat-ului nu se vor putea transmite sau primi documente, dar este o procedură la care lucrăm și pe care o vom implementa pe parcurs, astfel încât cetățenii să poată transmite on-line solicitări sau documente justificative, pentru ca ulterior să le poată primi înapoi tot on-line”, a informat primăria.

Înscrieri online la audiențe
Cel de-al doilea modul este cel de programări vizită/audiențe. În acest caz, cei interesați în rezolvarea unor probleme la primărie, trebuie să acceseze link-ul https://www.primariarovinari.ro/programari/ sau să apese eticheta „Programări vizită/audiențe” de pe coloana din stânga a paginii principale, să creeze un cont, să aleagă departamentul, data și ora vizitei la primărie.
„Această operațiune nu este esențială în efectuarea unei vizite la Primăria orașului Rovinari, însă ar fi de mare ajutor pentru toată lumea. Pe de o parte, cetățenii vor ști din timp că la o oră și o dată stabilită un funcționar îi va aștepta pentru soluționarea solicitărilor, iar pe de altă parte, funcționarii vor ști din timp că vor avea un vizitator și nu se vor angrena în alte activități”, potrivit anunțului făcut de Primăria Rovinari.
Astfel, în situația unei programări, timpii de așteptare vor fi aproape inexistenți.
„În viitorul apropiat vom mai implementa încă o procedură, aceea de trasabilitate a documentelor. Asta înseamnă că, în orice moment, pe baza unui număr unic de înregistrare, cetățenii care s-au adresat primăriei cu petiții sau solicitări, vor putea afla în orice moment în ce stadiu se află documentul acestora. Primăria Rovinari este în pas cu tehnologia, mereu în slujba cetățenilor!”, a precizat primarul Robert Filip.
I.I.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here