Două noi posturi publice sunt scoase la concurs în judeţ în această perioadă. Este vorba despre postul de director executiv din cadrul Direcţiei pentru Agricultură Gorj şi un post de inspector debutant în cadrul compartimentului Financiar – Contabil, Impozite, Taxe Locale şi Achiziţii Publice la Primăria Bustuchin.
La sfârşitul lunii martie, Agenţia Naţională a Funcţionarilor Publici organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcţiei publice de conducere, vacantă de director executiv din cadrul Direcţiei pentru Agricultură Judeţeană Gorj.
Candidaţii trebuie să îndeplinească o serie de condiţii printre care şi studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă, vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 3 ani.
Proba scrisă va avea loc pe data de 31 martie, începând cu ora 10.00, urmând ca data interviului să fie comunicată ulterior.
De asemenea, şi Primăria Comunei Bustuchin, organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcţiei publice de execuție vacantă, de inspector, clasa I, grad profesional debutant în cadrul aparatului de specialitate al Primarului – Compartimentul Financiar – Contabil, Impozite, Taxe Locale și Achiziții Publice. Candidatul trebuie să aibă studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă în domeniul științe economice, contabilitate, precum şi cunoştinţe operare PC la un nivel mediu. Proba scrisă va fi susţinută de către candidaţi pe data de 28 martie, de la ora 10:30, iar interviul va avea loc pe data de 31 martie.
Andrada Băraitaru