Kaufland Târgu-Jiu, eroare sau intenţie?! – Sesizare la CJPC Gorj pentru preţul diferit de la raft la casă

381

Un târgujian în vârstă de 57 de ani a achiziţionat vineri de la magazinul Kaufland din Târgu-Jiu, pe lângă alte cumpărături, şi un bax de bere la promoţie, cu 7 doze plus una gratis, la preţul afişat la raft de 14,51 de lei. Ajuns la casă, cumpărătorul a achitat însă un preţ majorat pentru produsul în cauză, mai precis 14,63 de lei.

Diferenţa a fost sesizată de acesta la ieşirea de la casă, acesta sesizând casiera pentru eroarea apărută. Omul a fost direcţionat apoi la şefa de raion, care la rândul ei a sesizat directorul magazinului. Reprezentanţii supermarketului au încercat să îl convingă pe Vasile Niţoi că eroarea se datorează unei greşeli făcute de unul dintre angajaţii magazinului, ei oferindu-i cumpărătorului reclamant diferenţa de bani. Acesta a refuzat, spunând chiar că nu i se pare normal ca persoanele care au mai cumpărat produsul să nu aibă şi ei posibilitatea să vadă eroarea şi să îşi ceară banii înapoi.

Concluzii scrise
De asemenea, Vasile Niţoi s-a adresat Comisariatului Judeţean pentru Protecţia Consumatorului Gorj în legătură cu problema apărută vineri la Kaufland, făcând o sesizare scrisă, ce va fi verificată în aceste zile de reprezentanţii instituţiei. “Am făcut acest demers deoarece îmi doresc să nu se întâmple şi altora ce mi s-a întâmplat mie. Nu este vorba despre suma de bani în cauză, aceste erori pot apărea la mai multe produse aflate în promoţie la raft, clienţii le cumpără pentru că par avantajoase ca preţ, iar la casă sa ajungă să plătească chiar mai mult decât un produs care nu este la ofertă. Aştept să văd, în scris, care este concluzia trasă de comisarii CJPC Gorj, la finalul anchetei pe care o vor demara la Kaufland”, a declarat Vasile Niţoi.
Anamaria Stoica

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here