Conducerea Spitalului Judeţean de Urgenţă Târgu-Jiu a prezentat bilanţul activităţii

312

Tetraedru Medical Consulting a organizat o conferinţă de presă, respectându-şi promisiunea de a prezenta raportul activităţii Spitalului Judeţean de Urgenţă Târgu-Jiu din perioada ianuarie-aprilie 2013. Echipa managerială a identificat o serie de nevoi ale spitalului, în perioada următoare activitatea sa axându-se pe ridicarea standardelor igienico-sanitare şi hoteliere ale unităţii.

Compania Tetraedru Medical Consulting a preluat conducerea Spitalului Judeţean de Urgenţă Târgu-Jiu în luna ianuarie a acestui an. La momentul instalării la cârma celei mai importante unităţi spitaliceşti din judeţul nostru, reprezentanţii Tetraedru au promis că după trei luni vor organiza o conferinţă de presă în care vor prezenta bilanţul activităţii. Acest lucru s-a întâmplat miercuri, 22 mai. Cristian Vlădoianu, managerul SJU Târgu-Jiu spune că „au fost o serie de probleme pe care le-am descoperit pe parcursul analizei. Anul trecut nu a fost trecut un prag limită al execuţiei bugetare, ceea ce aruncă repercusiuni asupra bugetului pe anul în curs, lucru care ar fi putut cumva să limiteze activitatea; până acum am reuşit să evităm eventuale consecinţe nefavorabile”.

S-au identificat nevoile reale ale SJU
În urma unei atente analize, managerul Spitalului Judeţean de Urgenţă Târgu-Jiu a identificat nevoile unităţii, reuşind să creioneze şi direcţiile ce trebuie urmate pentru a îndrepta lucrurile. „Am reuşit să identificăm o serie de nevoi reale ale spitalului, nevoi care vor reprezenta firul roşu al activităţilor noastre ulterioare. În primul rând, se impune ridicarea standardelor igienico-sanitare şi hoteliere ale spitalului. Este foarte necesară efectuarea unor investiţii: ascensoare, zona de sterilizare, zona de mentenanţă – mă refer la înlocuirea de instalaţii electrice şi sanitare, precum şi o serie de aparate necesare medicinii anului 2013”, precizează managerul Cristian Vlădoianu.

Dumitraş: „Nu s-a făcut nimic spectaculos!”
La conferinţa de presă în cadrul căreia s-a prezentat bilanţul activităţii SJU Târgu-Jiu a participat şi Dorel Dumitraş, directorul general al companiei Tetraedru Medical Consulting. Acesta a spus că tot ce s-a făcut până în prezent s-a bazat pe aplicarea unor principii, nefiind vorba despre ceva spectaculos. „În toată această perioadă nu s-a făcut nimic spectaculos, doar am aplicat câteva principii. Vom desfăşura activităţi de revizuire a politicii de resurse umane şi aş vrea să întărim coeziunea şi spiritul de echipă, sens în care această echipă managerială care funcţionează trebuie să devină şi stabilă pe post şi întrucât toţi directorii, exceptând managerul, sunt numiţi interimar, vom organiza în perioada următoare concursuri pentru posturile din comitetul director. De asemenea, vom încerca să dezvoltăm o serie de programe pe partea de instruire continuă a personalului. Ne propunem şi o creştere a calităţii serviciilor non-medicale aflate în relaţie directă cu pacientul, dar şi eficientizarea investiţiilor”, a menţionat Dorel Dumitraş.
Între obiectivele managementului pentru următoarea perioadă, reprezentanţii Tetraedru au menţionat: eficientizarea alocării resurselor materiale – proceduri de achiziţii revizuite, fundamentarea necesarului în corelaţie cu patologia spitalului; optimizarea consumului de medicamente şi materiale sanitare; optimizarea activităţilor de achiziţii şi aprovizionare; utilizarea intensivă a datelor rezultate în urma informatizării spitalului; creşterea veniturilor proprii; optimizarea consumurilor de forţă motrică; eficientizarea activităţilor de suport logistic; eficientizarea activităţii de service aparatură; creşterea eficacităţii şi eficienţei activităţii de reprezentare juridică.
Minodora Sucea

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here