Aparegio a lăsat fără apă sute de târgujieni

405

aparegio (3)Săptămânal, Aparegio Gorj, societatea care furnizează apa în municipiul Târgu-Jiu, lăsă fără apă la robinete sute de târgujieni datorită faptului că cetăţenii nu îşi achitări datoriile lunare către societate pentru furnizarea serviciilor.

Astfel, în această săptămână, au fost debranşate de la serviciul de alimentare cu apă o serie de asociaţii din diverse zone ale municipiului Târgu-Jiu. Luni, 11 iulie, 20 de apartamente dintr-un bloc ANL din zona Confederaţiei au rămas fără apă la robinete, datoria asociaţiei fiind de numai 2.000 de lei. La fel s-a întâmplat şi cu asociaţia 44 din zona Unirii datoria cetăţenilor a peste 100 de apartamente fiind de 11.212 lei, restanţele datând încă din luna februarie a acestui an. Marţi, au urmat la debranşare pentru o datorie de 19.000 de lei, asociaţia 42 din Debarcader, care cuprinde şapte blocuri cu 450 de apartamente. De asemenea, asociaţia nr. 17 din cartierul Teilor a fost debranşată de la sistemul de alimentare cu apă al municipiului pentru o datorie de 21.569 de lei, lăsând astfel fără apă 141 de apartamente. Şi asociaţiile 121, 146 şi 187 au fost debranşate de la alimentarea cu apă în cursul zilei de miercuri, datoria totală a acestora fiind de peste 12.000 de lei. De asemenea, în cursul zilei de ieri, au fost programate la debranşare de către conducerea Aparegio Gorj, asociaţiile 135, 105, 39 şi 46, din zonele Popa Şapcă, Olari, Comuna din Paris. Datoria totală a celor patru asociaţii este de peste 27.000 de lei, iar datorită sistării alimentării cu apă au suferit locuitorii a peste 600 de apartamente din cartierele mai sus menţionate.

Zeci de sesizări lunare

La dispeceratul Aparegio Gorj, pe numărul 0253/217.653, ajung lunar zeci de sesizări, atât de la persoane fizice, cât şi juridice. “La numărul 0253/217.653, de la dispeceratul de la Aparegio Gorj se răspunde la orice oră din zi şi noapte. Odată ce apelul este primit, şi, în funcţie de gravitatea problemei, fie că sunt la canalizare sau la sistemul de alimentare cu apă, angajaţii noştri se mobilizează în echipe şi intervin, chiar şi noaptea dacă este nevoie, iar problema nu se poate amâna până a doua zi”, a declarat Ilie Vlădoescu, directorul tehnic al Aparegio Gorj. Conform lui Tiberiu Albu, şeful departamentului comercial al societăţii Aparegio, societăţile comerciale din municipiu au solicitat cel mai adesea sistarea sau rezilierea contractelor pe motiv că firmele au fost suspendate sau au intrat în insolvenţă. În cazul cetăţenilor de rând, cel mai adesea, aceştia reclamă diminuarea numărului de utilizatori de la un branşament, la citirea contoarelor din apartamente faţă de cele din contorul general, precum şi probleme de precizie ale aparatelor de măsură.

Contorizare încheiată la Târgu-Jiu

„La nivel de operator avem 13.900 de branşamente la apă, 8.400 la sistemul de canalizare, 477 de kilometri de reţele cu apă şi 127 kilometri de reţele de canalizare. Acum, suntem în plin proces de contorizare a branşamentelor şi recuperare a sumelor datorate de rău-platnici”, a declarat Ion Popescu, directorul Aparegio Gorj. În prezent, operatorul are o restanţă la branşamentele de alimentare cu apă la nivelul localităţilor unde îşi desfăşoară activitatea 3.900 de branşamente. De asemenea, la nivelul municipiului Târgu-Jiu, la asociaţiile de proprietari, contorizarea s-a încheiat.

Izabella Plăstoi

 

 

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here