Stația de asfalt din Drăgoieni, executată silit! Proprietarul cere 2 milioane euro

326

Pentru realizarea Variantei de ocolire a municipiului Târgu-Jiu, stația de asfalt din Drăgoieni, aparținând municipiului Târgu-Jiu, a fost executată silit, marți, 21 martie, de către Secţia de Drumuri Naţionale, în vederea exproprierii. Activitatea staţiei va trebui să fie oprită şi cei 70 de angajaţi să fie mutaţi cu tot cu echipamente în altă parte.

Terenul pe care este amplasată staţia de asfalt, pe care au executat-o silit drumarii, se află pe traseul variantei de ocolire a municipiului Târgu Jiu: “În prezent, suntem în faza de executări silite. Nu a avut loc nici un fel de despăgubire pentru că pe rolul instanţei de judecată este un dosar, iar judecătorii urmează să decidă cuantumul total şi final al despăgubirilor. Până atunci, nu au fost făcute nici un fel de plăţi”, a declarat Cristi Tudor, reprezentant al Secţiei Târgu-Jiu a Drumurilor Naţionale.
statie asfalt dragoieni 2Proprietarul stației de asfalt de la Drăgoieni a solicitat instanței despăgubiri în valoare de două milioane euro.
Proiectul Variantei de ocolire a municipiului Târgu-Jiu presupune construcţia a 19,957 km de drum, a patru poduri, a opt pasaje şi a trei intersecţii la nivel. Valoarea totală a proiectului este de 96.651.483,87 de lei din care valoarea totală eligibilă este de 74.424.126,80 de lei. Contribuţia Comisiei Europene prin Fondul European de Dezvoltare Regională este de 85% din valoarea totală eligibilă a Proiectului respectiv 63.260.507,78 de lei, restul sumei fiind asigurat de la Bugetul de Stat.
Varianta de ocolire a municipiului Târgu-Jiu presupune realizarea unui traseu rutier atât prin estul oraşului, cât şi prin vestul acestuia: varianta est (cei mai mulţi kilometri de centură) va asigura legăturile între Filiaşi (DN66), Râmnicu Vâlcea (DN67) şi Petroşani (DN 66) şi are o lungime de 14,9 kilometri. Varianta vest asigură legăturile între Filiaşi (DN66), Drobeta Turnu Severin (DN67) şi Băile Herculane (DN 67D) şi are o lungime de cinci kilometri. În proiect sunt cuprinse lucrări de amploare, precum poduri peste Jiu, Amaradia şi calea ferată, dar şi două pasaje supraterane, ce vor trece peste Drumul Naţional 67. Varianta va fi construită pe DN 66, care traversează municipiul Târgu-Jiu de la sud la nord, precum şi pe drumul naţional secundar DN 67 D, incident în nord-vest. Termenul pentru finalizarea centurii Târgu-Jiu, amplasată pe DN66, va fi de doi ani, la care se adaugă o perioadă similară pentru notificarea defecţiunilor.
Minodora Sucea

1 COMENTARIU

  1. asta ii gargara in presa sa scoate cati mai multi bani din despagubiri, deja proprietarul statiei a cumparat de un an o alta statie in oras si stia ca trebuie sa se mute, toti sunt mana in mana, dar aici ii gargara in presa sa il planga prostii

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here