Sfaturi preţioase

171
Varza, conopida, broccoli-ul şi varza de Bruxelles reprezintă o categorie de legume bogate în beta caroten, vitamina C, acid folic, potasiu şi fibre. De asemenea, conţin agenţi anti-carcinogeni care protejează împotriva cancerului de sân. Consumaţi săptămânal astfel de legume.

Ananasul previne apariţia osteoporozei, fiind foarte bogat în mangan. Câte o salată de fructe plină cu felii de ananas, la câteva zile, fixează concentraţia de mangan din organism.
Folosiţi o tavă mai largă pentru a o umple cu boabe de linte, de năut sau de fasole şi puneţi apă peste aceste legume, până la nivel. Lăsaţi tava astfel timp de câteva zile, având grijă să menţineţi nivelul apei. În maxim 4 zile veţi avea o tavă de mâncare plină cu enzime sănătoase.
Tăiaţi de pe lista de alimente untul şi caşcavalul fiindcă acestea conţin grăsimi saturate care duc la afecţiuni ale inimii. În loc de unt puteţi pune pastă de avocado peste pâine, iar în locul caşcavalului puteţi folosi brânza feta, de câteva ori pe săptămână.
Cristina Răscol

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here