Servicii de curierat, reclamate de târgujieni

231
Atenţie la ce firme apelaţi pentru a vă aduce sau trimite colete şi plicuri. Câteva persoane din Târgu – Jiu au fost păcălite de firme de curierat, ajungând să facă reclamaţie chiar la Comisariatul pentru Protecţia Consumatorilor Gorj pentru serviciile de proastă calitate şi nu numai.

Mai mulţi târgujieni s-au trezit fie că nu au primit ce trebuiau să primească prin firmele de curierat, fie că la domiciliul lor au ajuns plicuri şi pachete care trebuiau să fie distribuite unor cu totul alte persoane. Potrivit şefei Comisariatului Judeţean pentru Protecţia Consumatorilor (CJPC) Gorj, Mihaela Răducan, firmele care se ocupă de aşa ceva răspund inclusiv pentru conţinutul coletelor. La primirea de la expeditor, reprezentanţii firmei sunt obligaţi să îl pună pe acesta să completeze o fişă în care să declare ce se află în pachet. În caz contrar, mai ales dacă este vorba despre comandarea de diferite obiecte, dacă pachetul nu conţine ce ar trebui, cea care va suporta pagubele este firma de curierat.
Punct de lucru închis
Mai multe reclamaţii au fost primite în acest sens la sediul CJPC Gorj, fiind dispusă controlarea mai multor firme de curierat atât din judeţ cât şi din alte localităţi ale ţării, fiind vorba despre operatori economici care au punct de lucru şi în Gorj. Printre alte măsuri luate a fost închis un astfel de sediu, al unei firme din Bucureşti. „Firma deschisese un punct de lucru în Târgu – Jiu, în casa unui cetăţean, fără a avea, însă, autorizaţie pentru acest lucru”, a declarat Răducan. Aceasta a mai spus şi că cel care a făcut reclamaţie este un vecin pe care zgomotul îl deranja. „La firmele de curierat se lucrează aproape non- stop, inclusiv noaptea, când sunt încărcate sau descărcate colete şi pachete. Este normal ca vecinii să fie deranjaţi de zgomot”, a completat şefa CJPC Gorj. Respectivul punct de lucru a fost închis, iar firma amendată.
Dorina CIOPLEA

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here