Păstrează dieta şi în vacanţă

122

dieta de vacanta Cine a zis că dieta în concediu nu mai e valabilă? E adevărat că tentaţiile sunt foarte mari şi pretutindeni, restaurante şi terase, dar la dietă nu trebuie să renunţaţi. Nu sunt admise scuzele de genul „nu m-am putut abţine”.

 

Nu trebuie să renunţaţi la toate eforturile depuse până acum pentru a slăbi, mai bine fiţi atenţi la ce vă pune bucătarul în farfurie şi nu uitaţi să mâncaţi cu măsură. Dar iată în continuare câteva sfaturi, despre cum puteţi să vă menţineţi în formă, savurând toată mâncarea bună din concediu fără să adăugaţi kilograme în plus.

Câte o gustare sănătoasă

Daca azi v-aţi trezit cu ideea de a vizita cât mai multe locuri frumoase, nu uitaţi să vă pregătiţi şi câte o gustare sănătoasă, atât pentru voi cât şi pentru partenerul vostru de viaţă. O gustare sănătoasă nu se rezumă la o chiflă tăiată pe jumătate în care se va pune un anumit sortiment de mezeluri. O gustare sănătoasă presupune carbohidraţi (fructe, legume), multe fibre şi săracă în proteine. Nuci nesărate, biscuiţi din făină integrală şi nu uitaţi de fructe, acestea nu trebuie să lipsească atunci când te-ai hotărât să pleci în excursie. Până la masa de prânz, acestea vă vor potoli foamea, iar pentru prânz alegeţi un restaurant care-şi respectă clienţii, având mâncăruri sănătoase, nu doar delicioase.

Cu farfuria mai goală

Datorită plăcerii vederii unor ţinuturi, a căror frumuseţe vă uimeşte, sau pur şi simplu din cauza foamei, sunteţi tentaţi să mâncaţi fără măsură şi aproape orice, deci şi alimente ce nu se găsesc în dieta voastră. Chiar dacă vi se pare greu de realizat, înainte de a mânca gândiţi-vă dacă vă este într-adevăr foame sau pur şi simplu vă este poftă. Nu mâncaţi repede, comandaţi numai meniuri sănătoase. Nu serviţi porţii duble, ci mici, evitaţi mâncărurile cu multe calorii. Ţineţi evidenţa caloriilor şi serviţi din când în când un desert. Dacă pe farfurie aveţi un desert pe care nu îl puteţi refuza sub nicio formă, gustaţi puţin iar restul lăsaţi-l în farfurie sau dacă partenerul stă mai bine cu kilogramele oferiţi-l lui.

Faceţi plimbări în aer liber

Faceţi plimbări în aer liber în zilele însorite, şi astfel renunţaţi la maşină şi alegeţi adidaşi. Sau dacă nu vă împăcaţi cu ideea că aţi servit cu o seară înainte o masă copioasă, puneţi-vă adidaşii în picioare şi mergeţi la plimbare.

Alege bere şi vin

Un pahar de Margarita servit lângă piscină e o plăcere şi nu cred că aţi fi tentaţi să refuzaţi invitaţia. Dar, câteva pahare de Margarita conţin multe calorii? Iar acele calorii nu se vor risipi aşa uşor. Se depun numaidecât. Optaţi pentru băuturi cu puţine zaharuri, de exemplu vin şi bere. Un vin roşu e cea mai bună alegere seara pe terasă. Zglobiu, aprinde simţurile, dar nemaipomenită totodată pentru inimă.

Cristina Răscol

 

 

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here