Pasaj inaugurat, dar neterminat

306
pasaj baneasaDeşi unele îmbinări ale porţiunilor de asfalt cam lasă de dorit, celebrul pasaj din zona de intersecţie a Drumului Naţional 1 cu Bulevardul Aerogării şi bulevardul Ion Ionescu de la Brad a fost, deschis circulaţiei. Şi asta, la doi ani de la primul termen fixat pentru finalizarea lucrării. „Pentru că weekendul acesta românii vor avea o vacanţă prelungită, am hotărât să dăm drumul pasajului mai repede, chiar dacă mai sunt mici lucrări de făcut pe la trotuare şi reglajul semafoarelor”, a spus ministrul interimar al transporturilor Radu Berceanu.

Viteza cu care s-a lucrat, zi şi noapte în ultima perioadă, a lăsat urme care amintesc de celebrul „Dorel” – separatoarele din intersecţie au rămas cu şuruburile desfăcute, iar îmbinările dintre asfaltul nou şi cel vechi arată ca nişte petice făcute de amatori.Aceste aspecte au fost însă mai puţin luate în considerare – premierul în exerciţiu Emil Boc s-a folosit de ocazie ca să spună că executivul şi-a respectat angajamentul de a termina lucrarea până la 1 decembrie şi a acuzat fostul guvern că nu a realizat decât 20% din proiect în intervalul 2007-2008. Proiectul pasajului de la Băneasa a început în primăvara lui 2007 şi trebuia să fie finalizat în decembrie 2007. În noiembrie 2007, reprezentanţii Companiei de Autostrăzi anunţau că lucrările vor fi finalizate până la sfârşitul lui 2008. Proiectul a fost însă reluat în primăvara acestui an.

Deşi iniţial costul acestuia trebuia să fie sub 10 milioane de euro, suma a ajuns la 13,11 milioane, din cauza unor aspecte neprevăzute. Odată cu deschiderea pasajului, a fost reluat traficul şi pe deasupra.
Selecţie realizată de DANIELA SCAFEŞ după Mediafax.ro

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here