Medicul Stăniloiu neagă comportamentul neprofesionist! Doctorul recunoaște că a ridicat tonul la mama micului pacient al SJU

1658

Biroul de Presă al SJU Târgu-Jiu a transmis luni, urmare a materialului de presă publicat de Gorjeanul, vizavi de acuzațiile mamei unui pacient ajuns la doctorul Virgil Stăniloiu, că aparținătoarea a sesizat cele petrecute conducerii SJU.

,,Managerul Spitalului Județean de Urgență Târgu-Jiu a avut o discuție cu domnul doctor Virgil Stăniloiu, vizavi de situația prezentată de mama unui pacient minor pe care l-a consultat. Doamna l-a sesizat pe managerul unității medicale vineri, 11 martie 2022, printr-un mesaj pe numărul de WhatsApp făcut public pe site-ul Spitalului Județean de Urgență Târgu-Jiu, aducându-i la cunoștință situația din punctul său de vedere”, transmite SJU. ,,În urma discuției avute cu doctorul Stăniloiu, acesta neagă acuzațiile de „comportament neprofesionist” și spune că este posibil, ca pe fondul oboselii să fi folosit un ton mai ridicat decât cel normal (în aceea zi avusese un număr foarte mare de consultații, având în vedere că este singurul medic primar din Gorj specializat pe chirurgie și ortopedie infantilă). Medicul chirurg a afirmat că nu a jignit-o în niciun fel pe mama pacientului minor. Managerul Spitalului Județean de Urgență Târgu-Jiu le transmite tuturor pacienților și aparținătorilor care se adresează unității noastre spitalicești să îi aducă la cunoștință orice comportament nepotrivit al personalului medical și auxiliar”, se mai arată în comunicatul de presă. Reamintim că Gorjeanul în ediția de astăzi a relatat punctul de vedere a unei mămici din Târgu-Jiu care și-a expus opiniei publice incidentul prin care a trecut în momentul în care, ajunsă cu copilul de vârstă preșcolară, la medicul Stăniloiu ar fi beneficiat de un comportament neprofesionist la adresa sa, a pacientului și a soțului.
A.STOICA

1 COMENTARIU

  1. Cu o penalizare de 30% din salariu pe 3 luni, domnul manager Vienescu ar da un exemplu pentru toți angajații să se comporte ca oamenii cu pacienții că doar nu-i deranjează nimeni de plăcere, dacă sunt extenuați să nu mai facă gărzi și pot recomanda mangerului să mai angajeze personal..

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here