Facultatea de Ştiinţe Medicale şi Comportamentale, intermediarul unui dialog între medici şi pacienţi cronici

690

Facultatea de Ştiinţe Medicale şi Comportamentale, din cadrul Universităţii “Constantin Brâncuşi” din Târgu-Jiu, în parteneriat cu Clubul Sportiv Pandurii Lignitul Târgu-Jiu a organizat marţi, 17 noiembrie, Conferinţa cu tema “Autorităţi medicale în dialog cu pacientul cronic”. Monica Bîcă, decanul facultăţii spune că, dat fiind succesul acestei conferinţe, astfel de acţiuni vor continua.

Conducerea Facultăţii de Ştiinţe Medicale şi Comportamentale din cadrul UCB Târgu-Jiu consideră că trebuie acordată o mai mare atenţie bolnavilor cu dizabilităţi. În acest sens, marţi a fost organizată o conferinţă cu tema „Autorităţi medicale în dialog cu pacientul cronic”, eveniment la care au fost invitaţi medici, kinetoterapeuţi, reprezentanţi ai autorităţilor locale, dar şi sportivi de performanţă, cu toţii stând faţă în conf ucbfaţă cu persoane cu dizabilităţi. „Mă bucur că împreună reuşim să face lucruri frumoase pentru persoanele cu dizabilităţi. L-am avut prezent la conferinţă pe preşedintele Societăţii Române de Parkinson, dar şi specialişti pe plan local, între care: medicul Maria Zegrean, Tiberiu Tătaru – managerul Spitalului Judeţean de Urgenţă Târgu-Jiu, medicul Bogdan Niculescu. Au fost prezenţi şi pacienţi cu parkinson, astfel că ne bucurăm că au răspuns invitaţiei noastre mai mulţi medici neurologi”, a menţionat Monica Bîcă, decanul Facultăţii de Ştiinţe Medicale şi Comportamentale din cadrul UCB Târgu-Jiu.

Premii pentru copiii cu dizabilităţi
La conferinţa „Autorităţi medicale în dialog cu pacientul cronic” au participat și 30 de copii de la Centrul de Incluziune. Ei au fost premiați de președintele Clubului Pandurii Târgu-Jiu – Narcis Răducan. „Împreună cu cei de la Clubul Sportiv Pandurii i-am premiat pe copiii cu dizabilităţi. Ne bucurăm că am reuşit să aducem bucurie pe chipurile acestor copii speciali”, a subliniat decanul Bîcă. Pentru că această conferinţă a fost un succes incontestabil, conducerea Facultăţii de Ştiinţe Medicale şi Comportamentale din cadrul Universităţii „Constantin Brâncuşi” din Târgu-Jiu dă asigurări că astfel de evenimente vor mai fi organizate şi în viitor.
Minodora Sucea