Exerciţii uşoare pentru un posterior bombat

218

exercitii2În general, femeile vor să aibă un posterior sexy, bombat. Dar din păcate, mama natură nu le-a înzestrat pe toate reprezentantele sexului frumos.

Dar acelea care doresc să aibă un fund rotund, apetisant, trebuie să cunoască o tehnică… şi anume aceea de a-şi întări şi modela muşchii fesieri. Lăsând la o parte rezervele de grăsime, fesele au trei tipuri de muşchi: micul fesier, fesierul mediu şi marele fesier, dispuşi în această ordine, de la cel mai profund până la cel mai superficial. Pentru antrenarea acestor muşchi este nevoie de câteva exerciţii pe zi.

La nivelul şoldului. Aşezate, picioarele în faţă, spatele drept, faceţi balans de pe o fesă pe cealaltă, dar braţele trebuie ţinute pe lângă corp. Încercaţi acest exerciţiu de 30 de ori.

Un alt exerciţiu asemănător este: tot aşezate pe jos, aduceţi picioarele aproape de talie, rotind de asemenea de pe o fesă pe alta, în timp ce vă ţineţi de genunchi (25 de ori).

Sprijiniţi-vă de o masă sau un perete. Primul pas este să staţi drepte, întindeţi un picior şi staţi aşa câteva secunde, iar apoi reveniţi fără să atingeţi solul şi repetaţi. Aceeaşi variantă şi pentru celălalt picior, de 20 de ori pentru fiecare.

O altă metodă ar fi să poziţionaţi piciorul la 90 de grade şi să faceţi câte 10 mişcări circulare, uşoare, cu fiecare membru inferior.

În genunchi. Având mâinile ridicate în faţă, perpendicular pe trunchi, vă aşezaţi când pe gamba dreaptă când pe cea stângă.

Apoi vă ridicaţi şi iar vă aşezaţi, dreapta-stânga, de aproximativ 40 de ori, două trei serii. În activităţile pe care le desfăşurăm zilnic, muşchii fesieri sunt foarte puţin solicitaţi. Dar, este atât de simplu să îi faceţi „să lucreze”:

Mersul pe jos. Mergeţi pe jos de atâtea ori de câte ori aveţi ocazia şi cât mai mult. Contractaţi muşchii fesieri şi mergeţi apăsat.

Urcaţi scările. Niciun exerciţiu nu este mai bun pentru posterior decât urcatul scărilor. Urcaţi două câte două, puţin mai încet, iar apoi din ce în ce mai repede, apăsând bine pe talpă.

Plimbările la munte. Nu doar relaxează, dar elimină grăsimile şi întăresc fesierii.

Atunci când se urcă şi se coboară fără oprire, muşchii feselor vor fi în permanenţă solicitaţi. O plimbare de o oră pe zi, nu cu viteză prea mare, este de ajuns.

Cristina Răscol

 

 

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here