Cum slăbeşti eficient

121

cum slabestiSfaturi de nutriţie, dietă şi sănătate sunt destule, aşa încât nu mai ştii ce să urmezi pentru a fi sigură că o iei pe drumul cel bun pentru a fi mai suplă dar şi sănătoasă în acelaşi timp. Nu trebuie să urmezi neapărat o dietă strictă, ci să ai grijă la alimentele pe care le consumi, deoarece unele sunt într-adevăr utile în eliminarea kilogramelor acumulate, cât şi pentru detoxifiere şi vitaminizare.

Iată în continuare câteva alimente care ar trebui să se găsească în cămara ta, nu doar când urmezi o dietă şi în permanenţă.

Mulţi preferă la micul dejun un pahar de suc de portocale, dar trebuie să ştiţi că sucul de grapefruit roşu este cel mai sănătos suc natural.

Are un conţinut bogat de potasiu, vitamina B9 (acid folic) şi magneziu. Aceste elemente sunt foarte bune pentru fortificarea organismul pentru a înfrunta situaţiile stresante.

Pentru femeile însărcinate consumul de grapefruit roşu este chiar indicat, deoarece acidul folic este indicat în perioada sarcinii, aşa cum spun medicii.

Dar grapefruitul e amar… ce facem! Aceste substanţe amare sunt cele care înlătură grăsimile acumulate în organism în întreaga zi, face ca digestia să fie mai uşoară şi stopează acumularea de toxine. Procedaţi astfel: după o masă încărcată, alegeţi pentru consum un grapefruit roz şi veţi constata că vă veţi simţi mai uşor după masă.

De asemenea acest fruct aduce un aport esenţial de vitamina C. Un pahar de suc proaspăt de grapefruit roz este atât cât trebuie pentru o zi ca să completăm necesarul de vitamina C, dar va trebui consumat imediat după obţinere, deoarece vitamina C se distruge destul de repede.

Migdalele pot înlocui cu succes chipsurile, atunci când vrem să ronţăim ceva în faţa televizorului, dar sunt şi foarte nutritive. Migdalele potolesc repede senzaţia de foame şi aduc organismului un aport însemnat de grăsimi bune, vitamina E, fibre, magneziu, acid folic şi fosfor. Migdalele sunt recomandate sportivilor sau persoanelor care desfăşoară muncă fizică intensă, deoarece refac masa musculară şi păstrează tonusul general al organismului. Migdalele sunt bune a fi consumate şi de către persoanele în vârstă, deoarece previn atrofierea muşchilor şi ridarea tenului.

Pentru mai multă energie, consumaţi aproximativ 100g de migdale dimineaţa sau ca şi gustări, într-o zi. Sâmburii de migdale fac bine bolnavilor de inimă, deoarece ţin departe bolile cardiovasculare şi hipertensiunea. Acestea previn obezitatea, deoarece conţin grăsimi indicate organismului.

Dacă nu vă plac să le mâncaţi ca atare, puteţi să le adăugaţi în salate sau să le amestecaţi într-un bol cu migdale, nuci, alune de pădure şi arahide crude sau fistic. Puteţi să înlocuiţi o masă cu un astfel de mix deoarece reprezintă o masă copioasă.

Ceea ce nu trebuie să consumi atunci când vrei să slăbeşti şi să îţi restabileşti tonusul general, sunt de regulă viciile – cafeaua, alcoolul deoarece are loc deshidratarea organismului atunci când se consumă prea mult, cât şi tutunul pentru că elimină substanţele antioxidante.

Cristina Răscol

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here