Cum slăbeşti doar în porţiunile care te interesează

352

cum slabestiDoreşti să îţi ajustezi anumite zone ale corpului? Nici o problemă. Sunt o mulţime de variante care pot fi puse în aplicare. Să elimini burtica inestetică, să aduci fermitate coapselor sau feselor, să elimin grăsimea de pe braţe – nimic nu e imposibil!

În general sunt o serie de metode care se potrivesc oricărei părţi a corpului. În afară de acestea, poţi practica numeroase exerciţii, specifice fiecărei zone pe care vrei să o modelezi. Dar să vedem care sunt!

Masajele – pentru şolduri, abdomen, fese şi braţe

Masajul este foarte bun pentru eliminarea toxinelor şi distrugerea ţesuturilor adipoase din piele. În final vei vedea că poţi pierde câţiva centimetri şi vei scăpa de grăsime. Pentru asta, e bine să apelezi la un specialist, de două ori pe săptămână, aproximativ 2 luni, cu automasarea zilnică de acasă.

Cremele de slăbit

În general, cremele de acest tip au mai multe avantaje: activează microcirculaţia şi favorizează eliminarea surplusului de grăsime. Dacă cu ceva vreme cremele de slăbit nu erau prea apreciate de către oameni şi asta datorită ineficacităţii lor, iată că acum, din ce în ce mai multe persoane sunt satisfăcute de acţiunea lor. Conform unui studiu recent 7 femei din 10 au reuşit să slăbească în anumite zone, cu 2 cm.

Hainele de slăbit

Astfel de îmbrăcăminte are anumite microparticule care conţin ceai verde, cafeină, extracte din migdale. Prin banala atingere cu pielea şi prin frecarea cu aceasta în timp ce corpul se mişcă, microparticulele se distrug şi eliberează substanţe active care pătrund în piele şi scad din stratul de grăsime. Dar, acest tip de îmbrăcăminte trebuie purtată timp de 12 -14 ore pe zi, minim o lună.

Pentru rezultate optime, nu trebuie doar să aştepţi ivirea unei minuni. Mănâncă sănătos şi nu uita de mişcare. În continuare vă prezentăm câteva exerciţii, în funcţie de zona corpului unde doreşti să elimin câţiva centimetri.

Pentru braţe: exerciţiile cu greutăţi sunt cele mai bune, acestea te vor ajuta să le dai mai multă fermitate. Dacă ai braţe destul de lucrate, mergi mai bine pe varianta stretching, înot sau dans.

Pentru abdomen: cine nu îşi doreşte o talie de viespe, lipsită de colăcei.

Şi pentru aceasta există o soluţie: exerciţiile cardio. 30 de minute cu bicicleta, alergarea pe bandă, urcatul scărilor – plus câteva serii de abdomene, sunt varianta optimă.

Pentru coapse: mersul pe jos, jogging-ul, înotul sau ciclismul vor tonifia şi le vor face mai suple.

Pentru fese: mersul pe role, înotul, schiatul, mersul pe bicicletă sau pe jos au efecte rapide şi vizibile. Prin astfel de exerciţii nu numai că obţinem un aspect atrăgător, dar trebuie să cunoşti faptul că fesele lipsite de grăsime şi tonifiate împiedică instalarea durerilor de spate.

Cristina Răscol

 

 

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here