Cum să ţinem departe cancerul

247
vegetalePentru a reduce riscul îmbolnăvirii de cancer, este important să slăbiţi sau să vă menţineţi greutatea. Oncologii şi specialiştii în nutriţie spun că hrana trebuie să fie cât mai naturală, şi trebuie efectuate exerciţii fizice.
Iată câteva sfaturi care pot ajuta în demersurile de a ţine la distanţă cancerul.
Menţinerea greutăţii corpului este extrem de importantă, având în vedere că afecţiunile de tipul cancerul de sân, col, endometru şi colon sunt asociate cu excesul de grăsime.

Practicaţi un sport cu regularitate, sau încercaţi să vă mişcaţi cel puţin 30 de minute pe zi. E suficient în unele cazuri să limitaţi timpul acordat privitului la televizor.
Renunţaţi la mâncarea de la fast – food, pentru că sucurile acidulate şi mâncarea procesată îngraşă şi măreşte nivelul colesterolului din sânge.
Adăugaţi în dieta zilnică vegetale şi cereale, şi hrăniţi-vă cu mai puţin de 500 de grame de carne roşie pe săptămână. Preparatele din carne sunt sănătoase doar atunci când sunt consumate în cantităţi mici.
Limitarea consumului de băuturi alcoolice, mai mult de două pahare de alcool pe zi fiind periculoase.
De asemenea, consumul a mai mult de şase grame de sare pe zi creşte riscul de cancer, având în vedere că alimentele foarte sărate cauzează afecţiuni ale stomacului sau cancerul de ficat.
Şi suplimentele de vitamine, oricât de inofensive par, pot avea efecte adverse. Specialiştii recomandă o dietă naturală, pentru că tot ceea ce este în plus poate face rău.
Cristina Răscol

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here