Dacă până în prezent, angajaţii Direcţiei Publice de Venituri Târgu-Jiu primeau stimulente în valoare de 15% din valoarea sechestrelor şi încasărilor efectuate, în şedinţa de Consiliu Municipal de marţi,
consilierii au anulat această dispoziţie pe bine-ştiutul motiv al crizei financiare. Fondul de stimulente ce era primit lunar nu este pierdut definitiv, punându-se însă anumite condiţii.”Noul regulament de constituire şi acordare a stimulentelor pentru funcţionarii publici din cadrul Direcţiei Publice de Venituri şi rezultatul analizei pe perioada anterioară datei de 1 septembrie 2009, vor fi prezentate conducerii Primăriei Târgu-Jiu şi Consiliului Local până la data de 8 martie 2010″, se stipulează într-un proiect ce a fost deja aprobat de consilieri.
Folosirea sumelor ce reveneau funcţionarilor se va face în scopul echilibrării bugetului municipiului. Stimulentele se vor realoca numai la o nouă decizie a conducerii Primăriei, dar şi pe baza unor rezultate concrete obţinute de funcţionarii publici în atragerea sumelor din categoriile de venituri.
Izabella MOLNAR