Comerţul on-line reclamat la Protecţia Consumatorului

121
Vânzările online sunt în floare şi în judeţul nostru, fie că sunt cumpărători care aleg serviciile firmelor cu vânzare de produse pe internet, fie că avem înregistrate firme gorjene care practică acest tip de comerţ.

Şi pentru că acolo unde este comerţ, sunt şi nereguli, reprezentanţii Comisariatului Judeţean pentru Protecţia Consumatorului (CJPC) Gorj au trecut la efectuarea unor controale amănunţite pe acest sector de comerţ. “Am verificat cinci agenţi economici şi am aplicat amenzi contravenţionale în valoare de 3.500 de lei”, a spus Mihaela Răducan, şefa CJPC Gorj.
Pe perioada desfăşurării acestei tematici de control, la sediul CJPC Gorj au ajuns şi două reclamaţii. Una din ele a venit din partea unui consumator din judeţul Mureş care a reclamat serviciile unui operator economic din municipiul Târgu-Jiu. “Cetăţeanul a reclamat faptul că a fost incorect informat cu privire la pachetul achiziţionat. Astfel, s-a dispus restituirea contravalorii produselor, respectiv suma de 146 de lei”, a mai spus Răducan. O altă reclamaţie a fost făcută de către un consumator târgujian cu privire la un operator economic din Galaţi. “Acesta din urmă nu trimisese comanda completă către consumatorul gorjean, fapt pentru care s-a restituit contravaloarea comenzii de 150 de lei”, a menţionat comisara-şefă. Reprezentanţii de la Protecţia Consumatorului recomandă persoanelor care obişnuiesc să-şi facă cumpărăturile prin intermediul internetului ca înainte de a lua o decizie, să compare întotdeauna ofertele de preţ, condiţiile de livrare şi cele de garanţie ale mai multor comercianţi, să refuze tranzacţia dacă se solicită codul PIN şi să fie atenţi la oferirea detaliilor cardului de credit sau debit pe internet.
Izabella MOLNAR

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here