CEZ restricţionează contactul direct cu consumatorii şi clienţii

1012

Grupul ceh CEZ a anunţat că, în contextul epidemiologic actual, restricţionează contactul direct cu consumatorii şi clienţii, iar toate serviciile tehnice şi comerciale vor fi oferite în mediul online şi telefonic.

Astfel, începând de joi, ora 14:00, centrele de relaţii cu clienţii CEZ Vânzare din judeţele Argeş, Dolj, Gorj, Mehedinţi, Olt, Teleorman şi Vâlcea, precum şi birourile din Timişoara, Iaşi şi Reşiţa, îşi vor suspenda activitatea până la data de 31 martie.

De asemenea, operatorul Distribuţie Oltenia, tot din grupul CEZ, suspenda activitatea centrelor sale de relaţii cu utilizatorii din judeţele Argeş, Dolj, Gorj, Mehedinţi, Olt, Teleorman şi Vâlcea în perioada 12 martie – 31 martie.

Toate activităţile derulate de centrele de relaţii cu clienţii CEZ Vânzare pot fi efectuate cu uşurinţă prin intermediul canalelor de comunicare online: portalul şi aplicaţia mobilă MYCEZ, Info Linia CEZ, chatul cu un consultant CEZ Vânzare, dar şi formularul de înregistrare al sesizărilor sau prin e-mail ori fax.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here