CALL CENTER funcțional de sâmbătă, la Aparegio

485

S.C. Aparegio Gorj S.A., operatorul regional de apă și canalizare a lansat un serviciu de tip call-center destinat abonaților săi, disponibil non-stop apelând numărul de telefon dedicat: 0253 920 (TARIF NORMAL – număr fix Telekom). „Abonații persoane fizice au posibilitatea transmiterii indexului autocitit între zilele de 26 și 29 ale fiecărei luni, procedura fiind similară cu cea a altor furnizori de utilități.De asemenea, aceștia pot transmite sau înregistra sugestii, sesizări sau reclamații adresate operatorului regional”, precizează Nicoleta Văduva, purtător de cuvânt al Aparegio Gorj.
În paralel funcționează și platforma online a societății, disponibilă pe site-ul www.aparegio.ro unde abonații înregistrați au posibilitatea de a transmite indexul autocitit (serviciu destinat doar persoanelor fizice, neînscrise într-o asociație de proprietari), de a accesa informații despre contracte, facturi, plăți, configura alerte prin email (factură, apropierea scandenței, mesaje personalizate din partea companiei) și de asemenea, este disponibilă opțiunea de plată on-line a facturilor.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here