Astăzi, în Piața Prefecturii : SĂRBĂTOARE ÎN INIMA GORJULUI”

328

Sâmbătă, 12 iulie 2014, între orele 12:00 – 21:00, târgujienii sunt invitați în Amfiteatrul pietonal din Târgu Jiu, la evenimentul “Sărbătoare în inima Gorjului“, desfăşurat în cadrul proiectului “Operele lui Constantin Brâncuşi – Târgu Jiu“.

La inceputul manifestarii ( 12.00-18.00) puteti vizita expoziţia in aer liber de produse tradiţionale româneşti, urmata seara ( 18.00-21.00) de un concert în aer liber alături de artişti renumiţi ( Gheorghe Sanfira, DJ Rynno & Sylvia si altii).

Evenimentul face parte din proiectul „Operele lui Constantin Brâncuşi – Târgu Jiu” are ca obiectiv principal valorificarea şi promovarea obiectivelor turistice din zona municipiului Târgu Jiu, fiind vizate în principal operele lui Constantin Brâncuşi din Târgu Jiu.
Proiectul este finanţat prin Programul Operaţional Regional, Axa Prioritară 5: „Dezvoltarea durabilă şi promovarea turismului”, Domeniul Major de Intervenţie 5.3: „Promovarea potenţialului turistic şi crearea infrastructurii necesare în scopul creşterii atractivităţii României ca destinaţie turistică”, Operaţiunea: „Dezvoltarea şi consolidarea turismului intern prin sprijinirea promovării produselor specifice şi activităţilor de marketing specifice”.

Contractul aferent proiectului „Operele lui Constantin Brâncuşi – Târgu Jiu” a fost semnat la data de 13 martie 2013 şi se va finaliza la data de 13 august 2014 şi are o valoare totală de 943.480,32 lei. Valoarea totală eligibilă a proiectului este de 684.585,00 lei, din care: 618.659,46 lei reprezintă valoarea eligibilă nerambursabilă din FEDR, 52.233,84 lei valoarea eligibilă nerambursabilă din bugetul naţional, 13.691,70 lei cofinanţarea eligibilă a beneficiarului.

În vederea promovării potenţialului turistic se realizează o serie de activităţi de promovare: intre care: 12000 ghiduri turistice care vor conţine informaţii şi poze ale obiectivelor promovate; 5000 albume foto; 6000 sacoşe ecologice imprimate;organizarea evenimentului de promovare de astazi; 10000 de flyere de promovare a evenimentului; 7000 de steguleţe distribuite în ziua evenimentului; realizarea şi difuzarea a 3 spoturi radio si 3 spoturi video; realizarea unui website şi a unui cont pe un site de socializare care vor conţine informaţii şi poze/materiale filmate ale obiectivelor promovate.
SCIO

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here