Operatorul de apă și canal, Aparegio Gorj, informează toți utilizatorii că pe toată perioada pandemiei cu coronavirusul SARS-COV-2, va asigura continuitatea serviciilor de apă și canal (cu excepția măsurilor impuse și transmise de autorități). Astfel, în aceste zile personalul societății (echipele de intervenție Apă-Canal) igienizează căminele de apă menajeră, efectuează lucrări de remediere la rețeaua de distribuție și intervin la solicitările venite din partea populației, lucrări efectuate sub presiune, însă fără oprirea apei din rețea. De asemenea, în continuare programul casieriilor unității pe toată aria de operare funcționează normal (cu regulile stricte impuse de starea de urgență), iar dispeceratul 0253/920 poate fi apelat non-stop pentru transmiterea sesizărilor și avariilor.
Totodată, conducerea societății recomandă clienților să utilizeze mai ales în această perioadă variantele electronice, inițiate în sprijinul dumneavoastră, pentru probleme care vizează Contracte, Relații Clienți sau Serviciul Tehnic, fie că vorbim despre declararea indexului, plătirea facturilor online, reclamații, sau documentații tehnice.
,,Venim în ajutorul dumneavoastră cu exemplificarea folosirii online a contului de client printr-un film de prezentare regăsit pe site-ul www.aparegio.ro. Suntem alături de cetățenii din județul Gorj și asigurăm permanența serviciilor 24h/24h, iar activitatea societății poate fi urmărită zilnic pe platforma de socializare Facebook”, au transmis reprezentanții Aparegio Gorj.
I.M.