Alimente cu puţine calorii

354
supeleToată lumea ştie că un număr de calorii pot aduce dificultăţi în menţinerea în greutatea normală. De aceea este foarte important să conştientizăm că este important nu cât mâncăm şi ce fel de alimente mâncăm. Iată câteva alimente ce conţin puţine calorii, dar sunt foarte sănătoase:

Supele
Supele sunt mâncăruri delicioase şi foarte hrănitoare, dar principalul avantaj al supei este că are puţine calorii. De obicei o porţie de supă nu are mai mult de 150 de calorii, de aceea te poţi servi cu 2-3 porţii. Supele sunt extrem de folositoare, sunt uşor de digerat şi pot aduna îmbunătăţiri sistemului nostru digestiv. În plus supele sunt recomandate în sezonul rece pentru a ne încălzi.
Varza acră
Acest aliment are toate motivele pentru a fi introdus în dieta noastră. Este o sursă de fier, sodiu, fibre, vitamina B şi C şi bacterii folositoare organismului. 100g de varză acră conţine decât 19kcal şi această mâncare este de asemenea uşor de digerat, are proprietăţi anti-inflamatorii, ne poate proteja de boli ale sistemului respiror, dureri de cap şi multe alte beneficii.
Morcovii
100g de morcovi conţin decât 33kcal, iar această legumă este bogată în beta-caroten ce vă poate ajuta să vă întăriţi sistemul imunitar şi acţionează împotriva microbilor din organism. Ţineţi cont că dacă fierbeţi morcovul se pierde aproximativ 60% din valoarea nutriţională, de aceea vă recomandăm să-i consumaţi şi proaspeţi.
Portocalele şi mandarinele
Aceste două fructe ar putea fi clasate în totul alimentelor delicioase şi sănătoase cu puţine calorii. O mandarină are aproximativ 40kcal , iar o portocală aproximativ 70-80kcal. Aceste fructe sunt bogate în vitamina A, B , C şi E, seleniu, zinc şi multe alte elemente hrănitoare. În plus portocala au efecte benefice asupra organismului ajutându-ne să ne menţinem tineri şi luptând împotriva infecţiilor.
Cristina Răscol

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here