Alimente care te menţin tânăr şi sănătos

201

nucaConsumaţi aproape zilnic alimente care vă pot prelungi tinereţea şi vă pot menţine mult mai sănătoşi. Prin conţinutul de antioxidanţi şi alte substanţe puteţi înlătura bolile specifice bătrâneţii. Începeţi chiar de azi.

Legume verzi

Consumaţi cât mai multe legume şi fructe. Consumând doar 5 porţii de legume sau fructe, veţi reduce bolile cardio-vasculare şi cancerul. Cele mai bune legume sunt cele cu frunze sau foarte colorate.

Avocado

Avocado este foarte delicios. Conţine grăsimi vegetale sănătoase care îmbunătăţesc nivelul colesterolului.

fasole verdeNuci

Omega-3 este esenţial pentru organism şi cu toţii ştim că peştele este o excelentă sursă, deşi ne gândim la contaminarea peştelui cu mercur. Dar şi nucile sunt o sursă excelentă de omega-3 şi acizi graşi esenţiali. Pentru a asigura necesarul zilnic de omega-3 e bine să se consume câteva nuci pe zi.

Apa

Alegeţi apa în schimbul altor băuturi pentru hidratarea zilnică. E destul de simplu. Apa rămâne să fie principala băutură pe care o consumaţi, fără a încărca organismul de chimicale sau calorii.

Fructele de pădure

Aceste fructe au în compoziţie numeroşi antioxidanţi şi alte substanţe esenţiale care vin în ajutorul organismului nostru şi a-l menţine mai mult timp tânăr. Pe de altă parte au şi un gust foarte bun. Se recomandă să fie consumate, dacă se poate, în stare naturală fără adaosuri de sosuri sau zahăr.

fructe de padureCeai verde

Şi ceaiul verde este un supliment care previne îmbătrânirea. În Asia se foloseşte de mii de ani. Ceaiul verde conţine anumite substanţe de care corpul are nevoie. Consumând ceai verde, pe lângă faptul că nu este nici costisitor, este delicios, organismul va avea un plus de energie datorită cofeinei pe care o conţine.

Vinul roşu

Vinul roşu consumat în cantităţi moderate vă ajută sa combateţi bolile specifice îmbătrânirii. Încheiaţi ziua cu un pahar de vin roşu care vă va ajuta să vă destindeţi.

Fasole, mazăre…

Aceste legume au un conţinut important de proteine sănătoase şi antioxidanţi. Le puteţi numi alimentul minune. Cercetători sunt de părere că proteinele animale stau la baza bolilor provocate de bătrâneţe. În schimb, adoptând o dietă vegetariană, incluzând şi aceste legume veţi menţine sănătatea inimii şi arterelor dvs. Cei care doresc să renunţe la carne, să înlocuiască de câteva ori pe săptămână mesele cu carne, cu unele bazate pe astfel de legume.

Pepenele galben

Încă nu este sezonul pepenelui galben, dar nici mult nu mai e, până să vedem iar pieţele pline cu aceste fructe minunate. Este cel mai nutritiv dintre toate fructele. Are pulpă (deci este şi saţios) şi conţine multe vitamine bune pentru organism.

Ciocolata

Alegeţi ciocolata neagră, fiind benefică pentru sănătatea dvs. Conţine grăsimi care nu dăunează şi anumite substanţe chimice de care organismul dvs are nevoie. Există însă o problemă, ciocolata are şi calorii. Nu exageraţi cu consumul de ciocolată, doar un pătrăţel de ciocolată neagră pe zi este suficient.

Cristina Răscol

 

 

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here