Alimente care nu ar trebui să lipsească din alimentaţia copiilor

142
O alimentaţie sănătoasă şi adecvată necesităţilor organismului este cheia asigurării unei creşteri şi dezvoltări armonioase somatice, dar şi psihice, emoţionale şi afective. Performanţele şcolare ale copilului tău se vor îmbunătăţi dacă îi vei asigura o alimentaţie corectă şi sănătoasă.

Copiilor le plac crudităţile, deci dragi părinţi dacă doriţi să asiguraţi copiilor o sănătate bună pe termen lung nu ezitaţi să le oferiţi copiilor cât mai multe alimente crude, naturale, ecologice, fără aditivi chimici.

Super alimentele care îl vor ajuta pe odrasla ta să aibă o memorie mai bună sunt somonul, ouăle, untul de arahide, cerealele integrale, fructele de pădure, turtele de ovăz, fasolea, legumele colorate, laptele, iaurtul şi carnea slabă, informează site-ul WebMD.com.
Somonul este ideal pentru alimentaţia copilului tău pentru că este foarte bogat în omega 3 care îmbunătăţeşte activitatea creierului.
Consumul de ouă îi vor aduce copilului tău proteinele necesare pentru dezvoltarea memoriei.
Untul de arahide este o sursă minunată de vitamina E. Acesta conţine şi antioxidanţi care protejează membranele nervoase.
Creierul are nevoie constantă de suplimentele de glucoză care se află în cerealele integrale.
Toate cerealele integrale conţin vitamina B care hrăneşte sistemul nervos.
Turtele de ovăz sunt un combustibil excelent pentru creier. Fibrele conţinute de acestea îl vor ajuta pe copilul tău să fie atent la ore.
Fructele de pădure îmbunătăţesc performanţele memoriei copilului dumneavoastră datorită conţinutului de vitamina C.
Un alt aliment care conţine fibre, vitamine, minerale şi proteine este fasolea. Nu ezitaţi să îi daţi copilului dumneavoastră să mănânce aşa ceva.
Roşiile, cartofii, dovleacul, morcovii, spanacul, adică legumele colorate sunt o sursă excelentă de antioxidanţi pentru creierul uman.
Produsele lactate sunt bogate în proteine şi carbohidraţi. Carnea slabă nu trebuie să lipsească din alimentaţia copilului dumneavoastră.
Dacă sunteţi vegetarieni o puteţi înlocui cu fasole neagră şi soia.
Cristina Răscol

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here