Proiectul ,,Bunicii comunității” demarează și la Rovinari! Primăria a început recrutarea de personal pentru derularea proiectului

1538

Primăria Orașului Rovinari organizează concurs pentru ocuparea pe perioadă determinată a funcțiilor contractuale de execuție, vacante, în cadrul echipei de implementare a proiectului „Bunicii comunității – Rovinari”, după cum urmează: expert implementare; coordonator de personal de specialitate; expert grup-țintă; expert comunicare/promovare; animator socio-educativ.

Pentru a ocupa un post contractual vacant sau temporar vacant, candidații trebuie să îndeplinească toate condițiile generale, conform art. 3 al Regulamentului-cadru aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 286 din 23 martie 2011, cu modificările și completările ulterioare. Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs și a ocupării funcțiilor contractuale sunt: pentru postul de expert implementare – studii universitare de licență absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă, vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcției nu este necesară, experiență generală în muncă de 2 ani, experiență specifică în coordonarea de activități și cunoașterea mecanismului de implementare a proiectelor finanțate din fonduri europene de minimum un an; pentru postul de coordonator de personal de specialitate – studii universitare de licență absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă în domeniul psihologie, asistență socială și sociologie, experiență generală în muncă de minimum 3 ani, experiență specifică în domeniul serviciilor sociale de minimum 2 ani; pentru postul de expert comunicare/promovare – studii universitare de licență absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă, experiență generală în muncă de minimum 2 ani, experiență specifică în publicitate/comunicare/PR de cel puțin 1 an; pentru postul de expert grup-țintă -studii universitare de licență absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă, experiență generală în muncă de minimum 3 ani, experiență specifică în domeniul resurselor umane sau activități sociale de cel puțin un an; pentru postul de animator socio-educativ – studii medii, experiență generală în muncă de minim 3 ani, experiență specifică în organizarea de activități interactive, sportive, educative, destinate unui public specific de minim an.

Probele de concurs, în septembrie
Concursul se va organiza conform calendarului următor: 26 august 2021, ora 16.00 – termenul limită de depunere a dosarelor, la Compartimentul Centrul de Informare a Cetățeanului, Registratură; 6 septembrie 2021, ora 11.00 – proba scrisă; 9 septembrie 2021, ora 11:00 – proba interviu. Conform art. 6 al Regulamentului-cadru privind stabilirea principiilor generale de ocupare a unui post vacant sau temporar vacant corespunzător funcțiilor contractuale și a criteriilor de promovare în grade sau trepte profesionale imediat superioare a personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, pentru înscrierea la concurs candidații vor prezenta un dosar de concurs care va conține următoarele documente: cererea de înscriere la concurs adresată conducătorului autorității sau instituției publice organizatoare; copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, după caz; copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor și ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum și copiile documentelor care atestă îndeplinirea condițiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituția publică; carnetul de muncă sau, după caz, adeverințele care atestă vechimea în muncă, în meserie și/sau în specialitatea studiilor, în copie; cazierul judiciar sau o declarație pe propria răspundere că nu are antecedente penale care să-l facă incompatibil cu funcția pentru care candidează; adeverință medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unitățile sanitare abilitate; curriculum vitae.
Izabella Molnar

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here