Angajări la administraţiile publice din Padeş şi Ţicleni

791

Primăriile Padeş şi Ţicleni organizează în perioada următoare concursuri de recrutare pentru ocuparea mai multor posturi vacante. Dacă la Ţicleni se caută un consilier superior, la Padeş se doreşte recrutarea unui referent debutant, a unui inspector asistent şi a unui inspector principal.

Primăria oraşului Țicleni organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcţiei publice de execuţie, vacantă de consilier, clasa I, grad profesional superior, Compartiment Achiziţii Publice. Candidaţii trebuie să îndeplinească condiţiile generale prevăzute de art. 54 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici (r2), cu modificările şi completările ulterioare. Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcţiei publice sunt: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul Ştiinţe Inginereşti sau Economice; vechime în specialitate studiilor necesare ocupării postului – 9 ani. Concursul se va organiza conform calendarului următor: 15 martie 2016, ora 10.00 – proba scrisă; 17 martie 2016, ora 10.00 – proba interviu.

Trei posturi vacante la Padeş
Şi Primăria comunei Padeș organizează concurs pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcţiilor contractuale de execuţie, vacante, de: inspector, clasa I, grad profesional principal – Compartimentul financiar contabil; inspector (impozite şi taxe), clasa I, grad profesional asistent – Compartimentul financiar contabil; referent fond funciar şi mediu, clasa III, grad profesional debutant, în cadrul Compartimentului agricultură, fond funciar şi agricultură.
Candidaţii trebuie să îndeplinească condiţiile generale prevăzute de art. 54 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici (r2), cu modificările şi completările ulterioare. Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs pentru postul de inspector, clasa I, grad profesional principal sunt: studii superioare economice absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice – minimum 5 ani. De asemenea, pentru postul de inspector asistent, sunt următoarele cerinţe: studii superioare economice absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice – minimum 1 an. Pentru aceste două posturi, concursul se va organiza conform calendarului următor: 14 martie 2016, ora 13.00 – proba scrisă; 17 martie 2016, ora 13.00 – proba interviu.
În ceea ce priveşte postul de referent fond funciar şi mediu, candidaţii trebuie să deţină studii superioare absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul Drept sau Cadastru. Pentru ocuparea acestei funcţii, proba scrisă a concursului se va derula pe 15 martie 2016, 10.00, iar interviurile se vor susţine pe 18 martie 2016, de la aceeaşi oră.
Izabella Molnar

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.