Primăria Municipiului Târgu- Jiu organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcţiilor publice de execuţie, vacante, de consilier, clasa I, gradul profesional superior, Serviciul gestionare situaţii de urgenţă, securitatea muncii şi administrative, Direcţia resurse umane, managementul funcţiei publice şi comunicare publică din cadrul Aparatului de specialitate al Primarului Municipiului Târgu -Jiu, precum şi pentru postul de consilier, clasa I, gradul profesional superior, Compartimentul pentru informarea publică directă, Centrul pentru Informarea Cetăţenilor, Direcţia resurse umane, managementul funcţiei publice şi comunicare publică.
Candidaţii trebuie să îndeplinească condiţiile generale prevăzute de art. 54 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici (r2), cu modificările şi completările ulterioare. Concursul pentru postul de consilier la Serviciul gestionare situaţii de urgenţă, securitatea muncii şi administrative se va organiza conform calendarului următor: 19 octombrie 2017, ora 10.30 – proba scrisă; data şi ora interviului vor fi anunţate ulterior. De asemenea, pentru postul de consilier la Compartimentul pentru informarea publică directă, proba scrisă se va ţine pe 17 octombrie, de la ora 10.30, iar data şi ora interviurilor vor fi anunţate ulterior.
Condiţiile specifice de ocupare a celor două posturi vacante sunt: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă de licenţă, respectiv studii de lungă durată, sau echivalentă, vechime de minimum 9 ani în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice. Pentru înscrierea la concurs candidaţii vor prezenta un dosar care va conţine următoarele documente: cererea de înscriere la concurs adresată conducătorului autorităţii sau instituţiei publice organizatoare; copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, după caz; copiile documentelor care dovedesc nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum şi copiile documentelor care arată îndeplinirea condiţiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituţia publică; carnetul de muncă sau, după caz, adeverinţele care atestă vechimea în muncă, în meserie şi/sau în specialitatea studiilor, în copie; cazierul judiciar sau o declaraţie pe propria răspundere că nu are antecedente penale care să-l facă incompatibil cu funcţia pentru care candidează; adeverinţă medicală care să dovedească starea de sănătate corespunzătoare eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate; curriculum vitae.
Izabella Molnar