Serviciu CEZ, eficientizat

548

Reprezentanţii Grupului CEZ în România au actualizat şi eficientizat prin intermediul Info Liniei CEZ, număr unic de apelare 0251 929, comunicarea directă cu clienţii.

Info Linia CEZ, un serviciu de comunicare modern, eficient şi util, își propune să aducă un plus de confort consumatorilor prin evitarea deplasărilor către Centrele de Relații cu Clienții și să diversifice gama de servicii oferite. Un singur apel la 0251 929, pus la dispoziţia clienților începând cu 1 iulie 2009 și optimizat continuu, este suficient pentru a afla informații comerciale privind racordarea la rețea, contractarea, facturarea și încasarea energiei electrice sau pentru a anunța deranjamentele în rețeaua de distribuție. Numărul de telefon este disponibil 24 din 24 de ore / 7 zile din 7 pentru informațiile de natură tehnică (întreruperi accidentale, întreruperi programate, defecțiuni în rețea etc) și zilnic între orele 08:00 – 20:00 pentru informații comerciale și este destinat tuturor clienților Grupului CEZ care au locuri de consum în unul din cele șapte județe din aria de activitate: Argeș, Dolj, Gorj, Mehedinți, Olt, Teleorman și Vâlcea.

50 de operatori, la dispoziţia gorjenilor
O echipă formată din peste 50 de operatori este permanent la dispoziția clienților, pregătită să ofere orice fel de informație sau să preia deranjamentele survenite în instalațiile electrice. Pentru a reduce substanțial timpul de așteptare, compania CEZ a suplimentat numărul de operatori Info Linia CEZ și colaborează cu un prestator extern de Call Center care asigură preluarea vârfurilor de deranjamente în situații de avarii pe zone extinse, ce pot depăși capacitatea normală de preluare a apelurilor. În condiții meteo normale, Info Linia CEZ poate prelua peste 98 % din apeluri cu timp mediu de așteptare sub 120 secunde și peste 90% din apeluri cu timp mediu de așteptare sub 40 secunde. Prin implementarea conceptului de Call Center, orice tip de problemă, respectiv solicitare se poate soluționa direct de la domiciliu sau birou, doar utilizând telefonul. Aspectele care, conform specificului, nu se pot soluționa prin telefon, sunt redirecționate către un serviciu de tip „back office”. Suplimentar, clienții au la dispoziție și alte mijloace de transmitere a solicitărilor fără deplasarea la unul din Centrele de Relații cu Clienții: internet (prin e-mail la adresa cez_crc@cez.ro), fax (la numerele 0248 524 833 / 0248 524 834 sau corespondență scrisă la adresa: Direcția Servicii Clienți, Bd. Republicii, nr. 17, Tg. Jiu, judeţul Gorj, cod poștal 210152. Grupul CEZ în România se orientează în permanență spre optimizarea serviciilor la standarde calitative înalte, vizând stabilirea unui parteneriat eficient și durabil cu clienții săi.
A.B.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.