Ion Rușet, președintele ATOP Gorj. Plătiți cu mai bine de 1.600 lei pentru o singură ședință!

1077

Consilierul județean PMP Ion Rușeț este noul președinte al Autorității Teritoriale de Ordine Publică (ATOP) Gorj, o structură cu rol consultativ care funcționează pe lângă Consiliul Judeţean şi asigură prin activitatea sa reprezentarea intereselor comunităţii, în scopul menţinerii unui climat de siguranţă şi securitate publică.

ATOP Gorj numără 15 membri, între care șase consilieri județeni din toate grupurile politice: Ion Călinoiu, Antonie-Marius Negru, Gheorghe Bucălăete (PSD), Gheorghe Grivei, Cristinel Tănasie (PNL) și Ion Rușeț (PMP).
Alți trei consilieri județeni, social-democrații Anca Bordușanu și Mihai Istrate, și fostul inspector școlar general Ion Ișfan, de la Pro România, au fost desemnați ca reprezentanți ai comunității din Gorj.
Din ATOP mai fac parte subprefectul cu atribuții de prefect Marcel Iacobescu, șeful IPJ Gorj, Daniel Fețanu, Alin Constantin Lăzăroiu, reprezentantul Corpului Național al Polițiștilor, Consiliul Teritorial Gorj, Eugen Țambrea, șeful Inspectoratului de Jandarmi Județean Gorj, Augustin Malacu, șeful Inspectoratului pentru Situații de Urgență Gorj și Ion Florin Băluță, șeful Poliției Locale a Municipiului Târgu-Jiu.
Componența ATOP a fost validată în ședința de miercuri a Consiliului Județean Gorj. Tot atunci s-a stabilit și indemnizația pe care o vor primi cei 15 reprezentanți ai ATOP. „Se stabilește o indemnizație de ședință în cuantum de 15% din indemnizația Președintelui Consiliului Județean Gorj, ce va fi suportată din bugetul propriu al Consiliului Județean Gorj”, se arată în hotărâre.
Concret, membrii ATOP vor încasa o indemnizație netă de 1.642 de lei pentru a se întâlni o dată pe lună și pentru a discuta, fără să poată lua însă vreo decizie, despre siguranța și ordinea publică din județ.

Atribuțiile comisiei cu rol consultativ
Potrivit legii, ATOP are următoarele atribuții: a) contribuie la elaborarea planului de activități și la fixarea obiectivelor și indicatorilor de performanță minimali, având ca scop protejarea intereselor comunității și asigurarea climatului de siguranță publică; b) sesizează și propune măsuri de înlăturare a deficiențelor din activitatea de poliție; c) face propuneri pentru soluționarea de către organele de poliție a sesizărilor care îi sunt adresate, referitoare la încălcarea drepturilor și libertăților fundamentale ale omului, potrivit prezentei legi; d) organizează consultări cu membrii comunităților locale și cu organizațiile neguvernamentale cu privire la prioritățile siguranței persoanei și a ordinii publice; e) prezintă trimestrial informări în ședințele Consiliului General al Municipiului București sau ale consiliului județean, după caz, asupra nivelului de asigurare a securității și siguranței civice a comunității; f) elaborează anual un raport asupra eficienței activității unităților de poliție, care se dă publicității.
În prezent, cheltuielile necesare pentru desfăşurarea activităţii ATOP se suportă din bugetul judeţului.
I.IRINOIU

2 COMENTARII

  1. Asta este lumea.Ăsta este omul.O prostie de structura fara rost ,creata sa mai ia un ban de una mica ,niste smenari.Auzi:1642 de lei ptr care un om nu este o lună întreagă.DOAMNEEEEEE!Cat îi mai suporți pe paraziții ăștia.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here